Wczoraj obchodziliśmy piąte urodziny Counter-Strike: Global Offensive. Wielu oczekiwało z tego tytułu aktualizacji, która zupełnie odmieni oblicze gry. Liczono na wprowadzenie serwerów z tickratem 128, nowej wersji Dust2 czy nawet wprowadzenie nowego silnika gry. Niestety, ale twórcy dodali jedynie kilka zmian, głównie dotyczących dźwięku, a także poprawili ogólne działanie gry.

Rozgrywka:

  • wszystkiego najlepszego CS:GO! Aktywowano tryb przyjęcia

Audio:

  • ustawiono asynchroniczne miksowanie dźwięku na włączone dla wszystkich użytkowników jako standardowe. Ta jednorazowa zmiana wymusza włączenie snd_mix_async oraz ustawia snd_mixahead na 0.025 (od teraz są to podstawowe wartości komend_ Zmiany te mają na celu wyeliminowanie opuszczania pewnych dźwięków, a także sprawią, że audio działa z mniejszym opóźnieniem.

Różne:

  • naprawiono błąd, który powodował, że w menu zakupów podana była błędna cena mołotowów/granatów zapalających po zmianie stron
  • naprawiono błąd, który powodował, że mp_ct_default_grenades oraz mp_t_default_grenades nie funkcjonowały poprawnie
  • naprawiono błąd, który powodował, że ostatnia broń w trybie demolki była niedostępna dla antyterrorystów
  • naprawiono błąd, który powodował, że HUD z zabójstwami znikał po użyciu noży
  • naprawiono przycisk wiadomości dla społeczności, gdy sprawdzano profil CS:GO
  • naprawiono nakładające się ikony tasera i noża