Valve nie ustaje w naprawianiu kolejnych błędów wykrytych na nowym Dust2. Amerykańscy producenci i tym razem nanieśli na odświeżoną mapę szereg poprawek, które mają uprzyjemnić grę. Nie ma oczywiście mowy o jakichś większych modyfikacjach – wszystkie zmiany mają raczej charakter kosmetyczny, ale to raczej oczywiste. Pełna lista modyfikacji prezentuje się następująco:

Dust 2:

  • naprawiono błąd, w wyniku którego nie pojawiało się słońce
  • wyrównano teren przy spawnie CT, dzięki czemu możliwe stało się smoke'owanie z x-boxa
  • usunięto znaczek "taxi" z niektórych modeli samochodów
  • pomieszczenia w tunelach są teraz bardziej przejrzyste
  • w oknach nad catwalkiem dodano zasłony
  • naprawiono błąd, w wyniku którego modele graczy CT świeciły się przy niskich ustawieniach graficznych
  • dostosowano wartości mgły
  • suicide stał się bardziej przejrzysty dla graczy stojących na midzie CT
  • poprawiono kolizje na BS-ie B
  • poprawiono błąd, w wyniku którego na BS-ie B powierzchnie wydawały nieodpowiednie dźwięki
  • naprawiono pewne istniejące na mapie luki
  • naprawiono błąd z wall-bangami, mający miejsce na niektórych budynkach
  • dodano lukę do rzucania granatów na spawnie CT
  • naprawiono błąd, w wyniku którego czasami nie można było przeskoczyć małej ścianki przy wyjściu z tuneli
  • poprawiono kilka modeli, które nie wyświetlały się prawidłowo
  • naprawiono błąd, w wyniku którego beczki na midzie wzajemnie się przenikały
  • naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł zablokować się na niektórych skrzynkach na BS-ie A
  • wyrównano ścianę za samochodem na BS-ie A
  • naprawiono błąd, w wyniku którego kąt na rampie CT był zbyt duży