Doczekaliśmy się tego, co hucznie zapowiadane było od dłuższego czasu. Na serwery live trafił przedsezonowy patch, który wprowadza wiele nowych usprawnień, mechanik i systemów. Kończy on także sezon 2017, który rozpoczął się jeszcze w grudniu zeszłego roku.

Co wprowadza nowy patch? Dla większości najistotniejsze będą zmiany w runach. Zlikwidowane zostało drzewko specjalizacji, które stało się częścią nowego systemu. Od teraz wybierać będziemy dwie drogi: jedną kluczową oraz drugą poboczną, które ustalą nasz styl gry. Więcej na temat tego systemu przeczytacie w tym miejscu.

Kolejną kluczową zmianą jest dopasowanie statystyk bohaterów do nowej sytuacji. Jak powszechnie wiadomo, runy i specjalizacje dawały graczom ogrom statystyk bazowych, dzięki czemu łatwiej było im przewidywać sytuację w meczu, zyskując przewagę. W związku ze zniknięciem starego systemu postanowiono wzmocnić niemalże wszystkich bohaterów, czyniąc ich równie potężnymi, co wcześniej.

Zmiany przedsezonowe dotknęły także doświadczenia otrzymywanego za zabójstwa bohaterów i stworów. Od teraz za zabicie lub zdobycie asysty będąc poniżej średniego poziomu drużyny nie otrzymuje się dodatkowych punktów. Miało to pomóc postaciom wspierającym, lecz ostatecznie zwiększało przewagę tych, którzy ją zdobyli. Zmieniono także liczbę punktów doświadczenia zdobywanych w dżungli. Od teraz będzie można m.in. zacząć od wilków, aby dostać drugi poziom. Każdy obóz jest warty teraz cztery stwory, co ma pomóc w przeliczaniu zabitych potworów.

Nie są to wszystkie zmiany, jakie zostały wprowadzone w patchu przygotowującym nas do początku sezonu 2018. Nie wiadomo jeszcze kiedy on wystartuje, jednak już teraz warto rozegrać kilka gier, aby poznać nowe mechaniki i systemy. Więcej informacji na temat tego, co was czeka w odświeżonej wersji gry znajdziecie w oficjalnym spisie zmian.