Minął już ponad od rok od zmasowanej akcji Valve, które postanowiło rozpocząć krucjatę przeciwko stronom gamblingowym. W tamtym czasie wiele serwisów musiało zwyczajnie zakończyć swoją działalność, a niektóre, jak chociażby legendarne CSGOLounge, zmuszone zostały do zmiany sposobu funkcjonowania.

Właściciele stron Lounge zajmujących się CS:GO oraz Dota 2 musieli także gorąco tłumaczyć się z ogromnych strat, jakie ponieśli użytkownicy należących do nich serwisów. Wszystko przez bany, które firma Gabe'a Newella nałożyła na boty dysponujące skinami, przez co cześć graczy utraciła należące do siebie przedmioty. Jeszcze w grudniu 2016 roku zapewniano, że sprawa refundacji strat zostanie rozwiązana najpóźniej do marca.

To wszystko zajęło o wiele więcej czasu, ale wreszcie pojawiła się taka możliwość. Od teraz osoby, których itemy zostały zamrożone w wyniku akcji Valve, mogą skorzystać z Lounge Return. To nowy system, którego celem jest zwrot zamrożonych rzeczy do ich prawowitych właścicieli. Jak możemy wyczytać w oświadczeniu, w ciągu kolejnego miesiąca aż 80% skinów ma powrócić do graczy, którzy je utracili. Domyślnie poszkodowani mają odzyskać dokładnie te same przedmioty, które postawili, ale jeśli nie będzie to możliwe, w zamian dostaną coś innego, ale o zbliżonej wartości.

Lounge Return dostępne jest w dwóch wersjach. Ta przeznaczona dla użytkowników CSGOLounge znajduje się pod tym adresem, z kolei osoby grające na Dota2Lounge mogą udać się pod ten link.