Minionej nocy pojawiła się nowa aktualizacja Counter-Strike: Global Offensive. Jedną z najważniejszych zmian jest bez wątpienia ogromna aktualizacja Nuke'a. Valve zdecydowało się wprowadzić mnóstwo poprawek na tej właśnie mapie, które mają sprawić, że będzie ona częściej grana m.in. podczas profesjonalnych turniejów.

Rozgrywka:

  • do oficjalnych serwerów CS:GO dodano różne wzory rozchodzenia się strzałów z shotguna

MISC:

  • tagi Co-op Strike, Wingman i Flying Scoutsman zostały dodane do warsztatu Steam, dzięki czemu autorzy mogą tagować swoje mapy jako nadające się do gry w tych trybach
  • mapy otagowane jako nadające się do gry w trybach Co-op Strike, Wingman i Flying Scoutsman mogą być uruchomione w nich poprzez zakładkę warsztat
  • dodano funkcję vscript nazwaną ScriptPrintMessageCenterAllWithParams
  • CGamePlayerEquip od teraz odpowiada za zbieranie healthshotów i respektuje najwyższą możliwą liczbę granatów posiadanych przez gracza
  • komenda sv_allowupload jest domyślnie zablokowana
  • IP serwera nie jest już pokazywane jeśli nie jest to wymagane

Nuke:

  • zewnętrzny catwalk został usunięty
  • usunięto pomocniczy catwalk na silosie
  • zmieniono okna w dachu na BS-ie A
  • dodano pewne zasłony w rogu BS-a B
  • usunięto poręcze przy wejściu na B od strony rampy
  • usunięto okno w domku na A
  • przesunięto wejście do domku na A
  • przesunięto respawny obu drużyn
  • odwrócono statyczne drzwi na wejściu na rampę od strony terro
  • zablokowano "stary secret" na zewnątrz garażu
  • dodano betonowe białe ściany w okolicy spawna CT
  • odwrócono kontener znajdujący się na zewnątrz garażu i usunięto niektóre mniejsze skrzynie
  • od teraz można wejść na więcej elementów na BS-ie A
  • przywrócono stary układ skrzynek prowadzących do dachu na domek na A
  • usunięto drabinę prowadzącą do krokwi na BS-ie A
  • dodano kolizje dla niektórych obiektów przy wodzie na BS-ie B

Canals:

  • zamknięto okno, z którego można było patrzeć na A i dziedziniec
  • ułatwiono patrzenie z balkonu w kącie w stronę A i łuku
  • droga z CT do BS-a B jest bardziej bezpośrednia
  • połączono dwa pokoje po stronie CT BS-a B
  • uproszczono osłonę na tyłach BS-a B
  • usunięto kratę z bluszczu
  • poprawiono poręcze na moście CT, by smoke'i były bardziej przewidywalne
  • przesunięto posągi na dziedzińcu
  • dodano popielniczkę

Co-Op Strike:

  • kiedy gracze ukończą customową lub misję w trybie co-op, na koniec restartuje się mapa
  • poprawiono efekt wybuchu beczek
  • podniesiono promień wybuchu beczek
  • dodano komendę mp_heavybot_damage_reduction_scale, która pozwala dostosowywać ile obrażeń mogą przyjąć boty
  • różne poprawki w trybie Heavy Assault Suit i Co-op Strike
  • ujawniono kilka komend, by pozwolić różnym trybom dostosować Heavy Assault Suit: mp_weapons_allow_heavyassaultsuit, mp_heavyassaultsuit_speed, mp_heavyassaultsuit_deploy_timescale, mp_heavyassaultsuit_aimpunch