Jak donosi portal Lanxiongsports, jedna z największych światowych marek odzieżowych, jaką bez wątpienia jest Nike, po raz kolejny zamierza zainwestować w esport. Według informacji przekazanych przez chiński serwis Nike podpisało umowę na najbliższych pięć lat z największą chińską ligą LoL-a – LPL.

Zgodnie z doniesieniami Lanxiongsports amerykański producent odzieży będzie dostarczał ubrania, obuwie oraz akcesoria odzieżowe dla wszystkich zawodników, ale również komentatorów, trenerów, a nawet tłumaczy. W zamian za możliwość umieszczenia swojego logotypu oraz prawa do nazewnictwa na pięć kolejnych lat, Nike zobowiązało się do zapłaty blisko miliarda juanów, czyli w przeliczeniu około 144 milionów dolarów.

Invictus
fot. lanxiongsports.com

Na chwilę obecną nie ma oficjalnej informacji od którejkolwiek ze stron. Jeśli te doniesienia zostaną potwierdzone, będzie to już drugi przejaw aktywności Nike na esportowej scenie w ostatnim czasie. Pod koniec października amerykański producent odzieży rozpoczął współpracę z marksmanem Royal Never Give Up, Jianem "Uzim" Zi-hao.