Brakowało komuś Sejuani podczas profesjonalnych rozgrywek? Każdy przecież kocha oglądać, jak dżungler zabija stwory, a jedyną jego rolą jest rzucenie dobrej umiejętności ostatecznej oraz zaabsorbowanie jak największej ilości obrażeń. Bardzo prawdopodobne, że od początku nowego sezonu znów będziemy mogli zaobserwować tę niesamowitą postać w akcji, ponieważ w najnowszej aktualizacji Riot Games postanowiło podarować jej dosyć znaczące wzmocnienie.

Zmianom nie uległy jedynie podstawowe aspekty ofensywne tego herosa, czyli bazowe obrażenia fizyczne oraz magiczne. Zwiększono wartość pancerza bazowego, odporności na magię i ich przyrostu, a do tego wszystkiego dołożono dodatkowe 17 punktów zdrowia co poziom (zmiana z 88 na 105). Jednakże to nie wszystko, bo postać dostała wzmocnienia na wszystkie umiejętności, oprócz tzw. "erki". Jeżeli chodzi o umiejętność pasywną, to od teraz będzie ona skalować się z naszym pancerzem oraz odpornością na magię, z kolei Q, W oraz E będą zadawać więcej obrażeń. W przypadku tej ostatniej zdolności znacząco ograniczono zasięg oraz nieznacznie długość trwania ogłuszenia, jednakże jest to rekompensowane większą ilością obrażeń w postaci dodatkowych 120 punktów na piątym poziomie.

Sporą liczbę zmian otrzymał także Ornn. Bazowe statystyki zostały wzmocnione bardzo podobnie, jak w przypadku wyżej wymienionej Sejuani. Dosyć dużo nowych funkcji będzie miała umiejętność bierna, gdyż czempion będzie mógł m.in. ulepszyć za darmo jeden przedmiot po 13. poziomie lub otrzymać 10% więcej pancerza oraz odporności na magię z przedmiotów. Jako sojusznicy nie będziemy mogli kupić ulepszonych przez niego przedmiotów, jednak Ornn (po 14. poziomie) będzie musiał do nas podejść i sam ten przedmiot wzmocnić. Oprócz tego baza nadających się do ulepszenia przedmiotów powiększyła się o kilka pozycji. Postać otrzymała także zmiany na wszystkich swoich umiejętnościach aktywnych. O wszystkim dokładniej możecie przeczytać tutaj.

Gracze Kalisty po tym patchu również nie będą mogli narzekać. Nie są to aż tak poważne zmiany jak u dwóch wyżej wspomnianych postaci, jednakże nie można ich bagatelizować. W przypadku Kalisty znów mamy do czynienia z wzmocnieniami podstawowych statystyk. Q i E dostały lekkiego buffa, natomiast W zostało osłabione. Kosmetyczne zmiany otrzymały za to takie postaci jak: Ashe, Jinx, Jayce, Katarina, Nasus, Sivir, Vayne, Xayah oraz Zyra. Wszystkie dokładniej możecie sprawdzić pod tym linkiem.

Zmiany dosięgnęły także przedmiotów przeznaczonych dla dżunglerów. Riot twierdzi, że zapobieganie funnelingowi zostało udoskonalone poprzez inny sposób oceniania ilości złota gracza. Wcześniej ten, kto miał najwięcej cs-ów i nieulepszony przedmiot do dżungli dostawał 10 złota mniej za każdego stwora. Teraz z kolei system ten działa o wiele lepiej, bo sprawdza ile złota otrzymaliśmy z potworów z dżungli, a ile ze stworów.

Runa Nawałnica Mieczy także doczekała się wzmocnień. Od teraz umiejętności resetujące atak (jak np. W Jaxa czy Q Camille) nie będą zużywały ładunku tejże runy. Nie jest to buff, który spowoduje, że będzie ona grana na każdej postaci, jednakże "lepszy rydz, niż nic". Oprócz tego runa dotycząca prędkości ataku będzie nam dawała nie 9, a 10% jak dotychczas. Prędkość ruchu z Chyżości od teraz będzie wynosiła 10%, a Grzmotnięcie Tarczą da nam więcej obrażeń. Zmianom uległy także wieże, bowiem jeśli je uderzymy, a następnie od nich odejdziemy na odległość maksymalnie 2500 jednostek i nasi sojusznicy ją zniszczą, to także dostaniemy złoto za asystę.

Jest to patch, na którym zostaną rozegrane pierwsze kolejki wszystkich lig w największych regionach. Nie jest on przełomowy, jednakże może sprawić, że drużyny będą eksperymentować z Sejuani, Ornnem czy Kalistą.