Zaledwie kilka tygodni temu dowiedzieliśmy się o tym, że EU LCS czeka całkowity rebranding. Jak się okazuje nie dotyczył on tylko zmiany nazwy na League of Legends European Championship, stworzenia nowego logotypu oraz szaty graficznej, ale także podjęcia współpracy z zupełnie nowymi partnerami. Dziś organizatorzy najlepszych europejskich zmagań w League of Legends ogłosili, że nawiązali współpracę z nowym sponsorem, którym został japoński koncern motoryzacyjny – Kia Motors.

Włodarze LEC postanowili ujawnić dzisiaj wszystkich ekspertów oraz komentatorów, których będziemy mogli oglądać podczas transmisji z meczów najlepszych zespołów w Europie, prezentując przy okazji Kia Motors jako oficjalnego partnera rozgrywek. Zgodnie z oficjalnymi informacjami Kia będzie sponsorem specjalnie przygotowanego segmentu transmisji – Player of the Game – w którym komentatorzy przeanalizują najbardziej interesujące zagrywki danego dnia. Poniżej prezentujemy wideo promujące nawiązanie współpracy LEC z Kia Motors: