ESL, największa na świecie firma esportowa, ogłosiła dzisiaj odświeżenie marki, które podkreśla wartości firmy i wspiera strategię dalszej ekspansji na czele branży esportowej. ESL zostało założone z przekonaniem, że każdy ma szansę spełnić swoje marzenia. Firma od 19 lat wspiera rozwój esportu tworząc ligi i turnieje dla graczy, które dają więcej możliwości rywalizacji i rozwoju niż jakikolwiek inny sport. Nowe pozycjonowanie marki, „gdzie każdy może być kimś”, odzwierciedla historię założycielską firmy, która wciąż w dużej mierze tkwi w DNA jej pracowników. Nowa, zaktualizowana identyfikacja marki, opracowana we współpracy z globalną agencją Superunion, jest metaforą podróży, aby stać się kimś i wyróżniać się, tworząc miejsce, w którym partnerzy, gracze i kibice również będą się wyróżniać.

ESL odegrał znaczącą rolę w kształtowaniu branży w zakresie transmisji, produkcji i dostarczania niezapomnianych emocji podczas  najbardziej prestiżowych światowych wydarzeń jak IntelⓇ Extreme Masters, ESL One, ESL Pro League i ESL National Championships. Jest pionierem esportowych wydarzeń odbywających się na wielkich stadionach, konsekwentnie bijąc wszelkie rekordy branżowe. Esport cieszy się uznaniem na całym świecie, jako najszybciej rosnący segment mediów i rozrywki, z najmłodszą i najbardziej pożądaną bazą fanów. Odświeżenie marki jest kluczowym elementem strategii przyspieszania rozwoju ESL, która umożliwi lepszą integrację marek partnerskich, ułatwi drogę od zera do bohatera w wielu ligach i turniejach, a także będzie nadal przyciągać stale rosnącą liczbę fanów.

– Zaktualizowana tożsamość ESL jest czymś więcej niż tylko aktualizacją wizualną. Jest to narzędzie strategiczne, które pomaga nam w osiągnięciu najważniejszych celów. Stworzenie miejsca, w którym „każdy może być kimś” było naszym celem i tym, co charakteryzowało ścieżkę rozwoju naszych założycieli od początku ESL do dzisiaj. Chcemy podkreślać inspirującą historię naszej firmy – powiedział Rodrigo Samwell, CMO w ESL. – Chcemy zbudować miejsce, w którym każdy fan będzie miał głos. Gdzie droga od zera do bohatera jest jak najkrótsza i gdzie możliwości są nieskończone. W ciągu najbliższych kilku miesięcy będziemy nadal aktualizować nasze produkty, aby odzwierciedlić naszą nową globalną strategię marki.

W 2018 roku ponad 240 milionów ludzi miało styczność z ligami i turniejami ESL, widząc, jak gracze stają się gwiazdami i osiągają szczyt. Począwszy od styczniowego ESL One Genting, ESL zorganizowało w ciągu ostatniego roku 10 wielkich wydarzeń w ośmiu krajach. Ponad 12000 turniejów i pucharów były rozgrywanych online na platformie ESL Play. Silna obecność ESL w 2018 roku w Katowicach to 169000 kibiców, którzy wypełnili Spodek po brzegi doświadczając w ciągu dwóch weekendów niesamowitych emocji towarzyszących dwóm najważniejszym turniejom esportowym. ESL będzie nadal przewodzić branży esportowej na całym świecie. Rok 2019 rozpoczyna flagowym turniejem w Katowicach, który rozpoczyna się pod koniec bieżącego miesiąca.

Więcej szczegółów na temat odświeżenia marki i nowej identyfikacji wizualnej można znaleźć na nowej stronie korporacyjnej ESL pod adresem https://www.about.eslgaming.com . Aby być na bieżąco z najnowszymi rozgrywkami esportowymi zachęcamy do śledzenia profili ESL na Twitterze i Facebooku.