fot. Valve

Aktualizacja CS:GO – spore zmiany w ekonomii gry, AUG wraca do poprzedniej ceny!

Od pewnego czasu wiele osób narzekało, iż Counter-Strike zmienił się w grę zdominowaną przez AUG-i. Wydaje się, że to już jednak przeszłość, gdyż Valve uraczyło nas dziś nową aktualizacją, która ponownie wywraca do góry całą ekonomię. Cena wspomnianego karabinu powróciła do stanu sprzed październikowego update’u, a jakby tego było mało, kompletnej przebudowie uległa zasada przyznawania bonusów finansowych za przegrane rundy. Od teraz nie będzie już mowy o resecie ekonomicznym, bo wszystko ma wyglądać zupełnie inaczej i być bardziej sprawiedliwe. Tak czy inaczej, to nie wszystko, bo pewnych modyfikacji doczekały się m.in. mapy Canals i Vertigo. Dokładny opis zmian prezentujemy poniżej:

Gameplay

skorygowano bonus za przegraną rundę z uwagi na negatywny odbiór związany z serią przegranych

  • bonusy za przegraną rundę są teraz powiązane na ogólnej liczbie przegranych przez zespół rund. Liczba wzrasta o jeden po każdej przegranej rundzie i zmniejsza się po każdej wygranej (do minimum o)
    • z 0 przegranych: 1400 $
    • z 1 przegraną: 1900 $
    • z 2 przegranymi: 2400 $
    • z 3 przegranymi: 2900 $
    • z 4+ przegranymi: 3400 $
  • wcześniej wygrana resetowała bonus za przegraną. Teraz zmniejsza ona licznik o jeden
  • drużyny nadal rozpoczynają połowę z licznikiem przegranych wynoszącym 1
  • opcja ta jest domyślnie włączona i może być kontrolowana za pośrednictwem komendy mp_consecutive_loss_aversion
  • bonus za przegraną jest nadal limitowany przez komendę mp_consecutive_loss_max multiplied by cash_team_winner_bonus_consecutive_rounds
  • dodano asystę poprzez granat błyskowy dla graczy, którzy udanie oślepili przeciwnika, który następnie został zabity przez innego gracza. Gracze, którzy rzucili granat błyskowy, otrzymają asystę. Jeżeli jednak inny gracz zada ofierze obrażenia w wysokości ponad 40, gracz rzucający granat nie otrzyma asysty.
  • AUG
    • gracze mieli już okazję pokochać AUG-a, broń powraca więc do oryginalnej ceny wynoszącej 3300 $
  • M4A1-s
    • od teraz M4A1-s posiada w magazynku 25 pocisków oraz kolejne 75 w zapasie
  • strzelby
    • zmniejszono cenę niektórych strzelb: Nova (1050 $), Obrzyn (1100 $), MAG-7 (1300 $)
    • zwiększono penetrację Novy do 1
    • zwiększono zasięg Obrzyna do 1400
    • pojedyncze strzelby nie będą automatycznie przeładowywać się jeśli podczas sekwencji przeładowywania gracz schowa je, po czym wyjmie ponownie
  • naprawiono błąd, który sprawiał, że C4 oraz wrogowie widoczni przez otwarte drzwi nie wyświetlali się na radarze
  • naprawiono rzadki błąd, że reset pozycji bomby mógł sprawić, iż nie znajdowała się ona na ziemi

Skrzynka Prisma

  • przedstawiamy skrzynkę Prisma, w której znalazło się 17 stworzonych przez społeczność skinów oraz Horizon Knives jako przedmiot specjalny

MISC

  • nowa opcja losowania uzbrojenia pojawiła się w ekwipunku. Wybierz dowolną liczbę broni lub zestawów muzycznych do losowania, zaś jedna z nich będzie losowo przyznawana na każdej mapie
  • dodano kilka poprawek związanych z ustawieniami komunikacji „Clean Names”
  • zmieniono nazwę stołu w warsztacie na „Side View”
  • usunięto wizualne artefakty występujące na niektórych assetach

Mapy

  • Canals
    • zmniejszono liczbę ścieżek w okolicach bombsite’u B
    • przeniesiono bombsite B do wnętrza pałacu
    • dodano drzwi prowadzące z środkowych schodów na podwórko
    • dodano poprawkę, dzięki której skok na most B z rusztowania stał się możliwy
    • dodano nowy styl radaru
  • Vertigo
    • dziękujemy wszystkim graczom, którzy kontynuują testowanie rozwiązań na bombsicie B
    • zablokowano runboost ze spawnu terrorystów na bombsite B
    • zablokowano boost przy reflektorze na bombsicie A
    • zmieniono wygląd tylnego odcinka bombsite’u A, w miejscu wejścia na site znalazły się zwykłe drzwi, na wprost rusztowania znalazły się murki
    • dodano działające drzwi na midzie w kierunku bombsite’u B
    • uproszczono modele kolizji
    • naprawiono niezamierzony boost na rusztowaniu na rampie A
    • zwiększono nieznacznie beton na bombsicie A, na który można się boostować
    • poprawiono clipping w szybie windy

Mapy społeczności

  • dodano nowy styl radaru na Abbey i Biome
Tagi: , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close

WESG wkracza w ćwierćfinały. AGO podejmie Valiance

Pierwszy dzień fazy pucharowej światowych finałów World Electronic Sports Games 2018 nie przyniósł nam żadnych niespodzianek. Do kolejnego etapu rozgr...