W ramach inicjatywy każdego miesiąca jeden z klubów występujących w PKO Bank Polski Ekstraklasie wybiera cel charytatywny, który jest następnie wspierany przez wszystkie zespoły ligi.

Ogromnie się cieszymy, że środowisko piłkarskie na najwyższym poziomie, które ma tak znaczący wpływ na kształtowanie się postaw społecznych szczególnie u młodych ludzi, z potrzeby serca zainicjowało to charytatywne dzieło, jakim jest #EkstraPomoc. Głęboko wierzymy, że łącząc sport i pomaganie, pokażemy, jak się “gra do jednej bramki”, a razem z klubami Ekstraklasy uda nam się dotrzeć do szerszego grona darczyńców i zaszczepić w kibicach jeszcze mocniej gen charytatywności – nie kryje radości Agnieszka Nowik, wiceprezes Fundacji Siepomaga.

To dla nas bardzo ważne, że po dwóch latach funkcjonowania projektu udało nam się zyskać tak doświadczonego partnera, jakim jest Siepomaga.pl. Mam nadzieję, że dzięki temu będziemy w stanie pomagać jeszcze lepiej tym, którzy tego wsparcia najbardziej potrzebują. Jestem przekonany, że z takim wsparciem wykorzystamy w pełni potencjał komunikacyjny, kibicowski oraz meczowy klubów naszej ligi – dodaje z kolei Bartosz Orzechowski Manager ds. Komunikacji w Ekstraklasie SA.

Również z tej okazji do trybu FIFA Ultimate Team w grze EA SPORTS FIFA 23 trafiły wyjątkowe koszulki bezpośrednio nawiązujące do inicjatywy #EkstraPomoc. Stroje są już dostępne w trybie FUT przez ograniczony czas. Liczymy, że gracze poprzez noszenie tych koszulek w grze, pomogą większej liczbie osób zapoznać się z inicjatywą i tym samym jeszcze szersze osób zdecyduje się wesprzeć ten szczytny cel.

Szczegóły na temat akcji #EkstraPomoc można znaleźć tutaj.

Źródło: informacja prasowa