Manchester City i Gen.G razem

Nowym partnerem Manchesteru City zostało bowiem Gen.G Esports. Organizacja ta powstała w 2017 roku i obecnie rywalizuje m.in. w VALORANCIE, Overwatchu oraz PUBG. Najbardziej rozpoznawalna jest jednak dywizja League of Legends, która wiosną tego roku zdobyła mistrzostwo Korei Południowej. Mamy więc do czynienia ze wspólnym projektem dwóch mistrzów, bo przecież Obywatele dopiero co mogli świętować finisz na pierwszym miejscu w Premier League. Efektem tego połączenia ma być tworzenie treści zarówno dla fanów piłki nożnej, jak i esportu, ale nie tylko, bo w planach jest również organizacja specjalnych wydarzeń dla kibiców w Korei Południowej.

Liczymy, że dzięki współpracy z Gen.G, odnoszącą ogromne sukcesy w przemyśle gamingowym marką, połączymy nasze społeczności z całego świata, dając obu organizacjom szansę na wykreowanie ekscytujących doświadczeń zarówno dla fanów piłki nożnej, jak i esportu – przyznał Gavin Johnson, dyrektor ds. mediów w City Football Group. – Chcieliśmy dowiedzieć się od najlepszych przedstawicieli świata sportu, co jest potrzebne, by zachować mistrzowskie nastawienie nawet podczas najbardziej zaciętej rywalizacji. Dlatego jesteśmy podekscytowani pracą z nowo koronowanymi mistrzami, Manchesterem City, pod banerem GEN CITY. Ta współpraca niesamowicie nas ekscytuje zarówno na polu rywalizacji, jak i edukacji i mamy nadzieję rozwijać tę działalność w przyszłości – dodał Arnold Hur, CEO Gen.G.