Przepustka Clash-O-Ween

Przepustka w klimacie Clash-O-Ween zdecydowanie nie mogła rozczarować. Jest to bowiem jeden z najhuczniej celebrowanych w Clash Royale miesięcy w roku. Dostaliśmy pełne grozy dodatki kosmetyczne, inspirowane istniejącymi w grze kartami. Nasze ukochane wiedźmy, nietoperze i szkielety w idealny sposób wzbogacają klimat zbliżającego się wielkimi krokami Halloween.

Na pierwszy ogień dostaliśmy dwie skórki do wież, jedną w ramach Złotej Przepustki (Bat-tlemenets) i jedną do zakupu w sklepie (Cursed Kitchen). W pierwszym zestawie motywem przewodnim są przesłodkie nietoperki. W drugim zaś podopieczni oryginalnej Witch, Skeletons. Obok nich dostaliśmy też pięć nowych emotikonów, w tym tylko jeden ze złotej przepustki. W ramach diamentowej zaś dodatkowo do zgarnięcia jest animowany banner.

Najważniejszym elementem tego sezonu jest jednak nowa ewolucja, która przypadła Batsom. Jako że karta należy do tych najtańszych, cykl aktywacji ewolucji to raptem dwa użycia. Zdolnością specjalną pozyskaną w każdym cyklu jest leczenie. Każdy atak przywraca im 31% życia. I jest to bardzo dużo, zważywszy na fakt, iż zyskują one również dwukrotność HP i 50% większe obrażenia.

Turnieje i wyzwania podczas Clash-O-Ween

  • 6-9.10 – Bats Evolution Draft Challenge.
  • 7-11.10 – Royal Tournament (standard).
  • 13-16.10 – Disturbed Graves Challenge: Tobstone będzie pojawiać się wokół areny, generując Skeleton Guards.
  • 20-23.10 – Trick or Treat Challenge: na arenie pojawiać się będą dynie, które będą zawierać albo słodką nagrodę, albo pułapkę.
  • 21-25.10 – Royal Tournament (Triple Elixir).
  • 27-30.10 – Welcome to Ghoulsville Challenge: niektóre "upiorne" karty dostaną w tym wyzwaniu wzmocnienie.
  • 3-6.11 – Hogmania Challenge: wszystko jest Hogiem, Hog jest wszystkim...

Balans

Balans, tak jak i cała aktualizacja, w tym miesiącu wypadły raczej skromnie. Choć liczby przy zmodyfikowanych kartach wydają się dość drastyczne, samych zmian jest stosunkowo niewiele.

Wzmocnienia

  • Skeletons: ewolucja
    • Maksymalna liczba pozyskanych Skeletonów zwiększona z 6 do 8.
  • Ice Golem
    • Czas trwania spowolnienia zwiększony z 1,5 do 2 sekund.
  • Goblin Cage
    • Liczba punktów życia zwiększona o 5,2%.
  • Giant
    • Zasięg zwiększony o 33%.

Osłabienia

  • Knight: ewolucja
    • Dodatkowe HP zmniejszone o 8%.
  • Barbarians: ewolucja
    • Dodatkowe obrażenia zmniejszone o 8%.
    • Dodatkowe HP zmniejszone o 4%.
  • Bomb Tower
    • Zwiększono czas zadawania ataku o 0,2 sekundy.
    • Zmniejszono szybkość ataku o 11%.
  • Magic Archer
    • Pierwszy atak będzie zadany o 0,3 sekundy później.
  • Lava Hound
    • Zmniejszono ilość punktów życia o 6%.

Modyfikacje

  • Giant Snowball
    • Zwiększono czas trwania spowolnienia z 2,5 do 3 sekund.
    • Zmniejszono obrażenia o 6,7%.