W nocy Valve wypuściło kolejną aktualizację Counter-Strike: Global Offensive. Została ona oznaczona numerem 1.35.1.0 i zajmuje około 75 MB. Wydany patch skupia się przede wszystkim na zmianie w dźwiękach. Od teraz będą odtwarzane różne odgłosy dla biegania po szklanym, metalowym, piaszczystym czy śnieżnym podłożu.
Dźwięki:
- zwiększono precyzyjność i donośność dźwięku lądowania po skoku
- dźwięk lądowania od teraz zawiera także dodatkowy odgłos zależny od rodzaju podłoża
- kroki osób trzecich są teraz nieco głośniejsze w porównaniu do odgłosów broni i łatwiej będzie na ich podstawie określić pozycję przeciwnika
- wprowadzono nowe odgłosy przemieszczania się po różnych powierzchniach, by zmniejszyć powtarzalność, a zwiększyć przyjemność z ich słuchania i ułatwić określanie pozycji wroga na ich podstawie. Zmienione dźwięki: beton, drewno, guma, śnieg, szkło, trawa, błoto, piach, metal
- naprawiono błąd związany z shotgunem i komendą give_ammo c y b e r s p o r t .pl pozdrawia
- niewielkie zmiany w ustawieniach dźwięku
MISC:
- zoom w AWP jest teraz wyłączany za każdym razem podczas animacji przeładowania
- zoptymalizowano animacje graczy pod kątem wydajności CPU
- ikony map mogą być teraz skalowane wykorzystując komendę mapoverview_icon_scale
Kontroler Steam:
- od teraz wymagana jest aktualizacja klienta Steam z 14 października 2015 lub późniejsza
- dodano rodzimy support dla kontrolerów Steam
Dedykowane serwery:
- dodano komendę sv_setsteamaccount, by określić Game Server Login Token