Valve zaprezentowało kolejną aktualizację Counter-Strike: Global Offensive. Najbardziej istotnym elementem najnowszego patcha jest wprowadzenie w życie kont o statusie Prime. Wraz z aktualizacją pojawiła się również skrzynia Gamma z nowymi skinami do karabinów oraz noży, a także zmienione dźwięki niektórych broni. Rozmiar łatki wynosi około 80 MB. Pełna lista zmian dostępna jest poniżej.
CS:GO:
- dodano skrzynię Gamma z 17 skinami stworzonymi przez członków społeczności, a także nowe wykończenia noży
- przepustka Operacji Wildfire została wycofana ze sprzedaży
XP:
- nowi gracze CS:GO będą otrzymywali więcej punktów doświadczenia w rangach Recruit oraz Private
- tryb turniejowy (matchmaking) będzie dostępny dla nowych graczy wcześniej. Od teraz wymagany będzie Private Rank 2
PRIME BETA UPDATE:
- gracze CS:GO uzyskają status Prime wtedy, gdy połączą konta z numerem telefonu i osiągną Lieutenant Rank 21 lub będą posiadać Service Medal
- konta Prime mają od teraz możliwość wyboru gry z innymi kontami ze statusem Prime w trybie turniejowym (matchmakingu)
- aby zagrać mecz przeciwko zweryfikowanym kontom, wszyscy członkowie poczekalni muszą mieć status Prime
Dźwięki:
- nowy dźwięk przy oddawaniu strzałów z małą ilością amunicji
- zmiana brzmienia dźwięków MAG-7, M249 oraz Negeva
- nowy dźwięk granatu dymnego (smoke'a)
- nowy dźwięk czatu tekstowego w poczekalni
MISC:
- pieniądze zarobione przez gracza w trakcie rundy nie będą dostępne przy zakupie w trakcie tej samej rundy (np. zakup broni SMG nie będzie już dostępny w rundzie pistoletowej trybu turniejowego)
- samobójstwo lub rozłączenie z meczu w trakcie rozgrzewki bądź pauzy nie będzie miało wpływu na stan konta gracza
- w przypadku przetrwania rundy w trakcie kontroli nad botem, gracz otrzyma należne pieniądze
- gracz nie będzie mógł już dołączyć po zakończeniu pauzy (wcześniej możliwe to było jeszcze przez 2,5 sekundy)
- podniesiono górny limit wartości mp_halftime_duration do 5 minut
- dodano komendę sv_spec_post_death_additional_time, która pozwala obserwatorom na dodanie opóźnienia pomiędzy śmiercią oglądanego gracza a przełączeniem na nowego
- komenda sv_alltalk została zamieniona na sv_talk_enemy_dead oraz sv_talk_enemy_alive
- w trybie klasycznym uproszczonym żyjący gracze mogą komunikować się wyłącznie ze swoją drużyną
Mac:
- poprawiono wygląd czcionek w wyszukiwarce serwerów oraz konsoli
- poprawiono błędy związane z ustawieniem pełnego ekranu
- wszyscy użytkownicy Maca mają od teraz domyślnie ustawiony m_rawinput 1