Dość nieoczekiwanie minionej nocy Valve zaktualizowało Counter-Strike: Global Offensive. Tym razem jest to oficjalny update gry, a nie zmiany wprowadzane do bety. W życie weszły właśnie te zmiany, które niedawno były dostępne tylko w testowej wersji gry.
Rozgrywka:
- naprawiono błąd, który sprawiał, że gdy głowa jednego gracza ukryta była za teksturą, to nie mógł zostać zauważony, ale on mógł zobaczyć rywali
- od teraz pozycja gracza, który strzela i pozycja jego strzałów mają się poprawnie pokrywać
- model poruszania się w trzeciej osobie ma lepiej pokrywać się z tym, co widzimy z perspektywy pierwszej osoby
- zmieniono animację lądowania. Gracze, którzy lądują po niższym spadku/skoku będą mieli bardziej subtelne animacje
- zmieniono system zapobiegający spamowaniu kucaniem. Od teraz im częściej będziemy kucać, tym wolniej będziemy podnosić się i kucać ponownie
- kucanie widziane przez innych graczy jest teraz bardziej podobne do tego, co widzi kucający gracz
- gracze lądujący po skoku/spadku kucając będą mieli subtelniejszą animację podnoszenia się
- mołotowy nie są już gaszone przez granaty dymne, które są znacząco pod nimi lub nad nimi
- ogień mołotowa nie rozprzestrzenia się już przez zamknięte drzwi
- naprawiono błąd, który sprawiał, że smoke wybuchał nad mołotowem po odbiciu od tekstury
Dźwięki:
- poprawiono wierność i zmniejszono zniekształcenie dźwięków SSG 08, AWP, G3SG1 i SCAR-20
- dodano unikatowe dźwięki do SSG 08, G3SG1, i SCAR-20
Mapy:
- dostępna jest najnowsza wersja Cache'a
MISC:
- naprawiono błąd, który sprawiał, że po odwróceniu się hitboksy nie przemieszczały się od razu razem z modelem gracza
- naprawiono błąd, który sprawiał, że tekstury nie przesuwały się poprawnie przy obracaniu kamery
Nowe dźwięki broni możecie usłyszeć na poniższym filmiku: