Valve uraczyło nas pierwszą po Majorze poważniejszą aktualizacją CS:GO. Zmianą, która zapewne zainteresuje wszystkich, jest usunięcie z puli map turniejowych ikonicznego Dusta2, który został zastąpiony przez nowe Inferno.

Co ciekawe, drugi Dust nie został jednak przeniesiony do grupy rezerwowej (z której zresztą wydzielono mapy dotyczące odbijania zakładników). Zamiast tego, utworzono dla niego specjalną kategorię, w której znalazł się tylko on. Pozostałe zmiany prezentują się następująco:

Interfejs użytkownika:

  • gracze mogą nakładać graffiti za pomocą pojedyńczego naciśnięcia odpowiedniego klawisza. Opcja ta jest domyślnie włączona, ale można ją wyłączyć w menu
  • użyte na mapach Inferno, Nuke i Aztec wodne elementy zostały zoptymalizowane
  • dodano komendy  mp_teamscore_max, mp_teamscore_1 oraz mp_teamscore_2, dzięki którym w trybie widza wyświetlany będzie odpowiedni system best of

Mapy:

  • Dust2:
    – naprawiono miejscówki, w których utknąć mogła bomba
  • Cobblestone:
    – pogłębienie wnęki przy zejściu ze schodów na BS-ie B
    – poprawienie poruszania się w obrębie dropu oraz rampy na BS-ie B
    – naprawiono miejscówki, w których utknąć mogła bomba
    – poprawiono nawierzchnie, które wydawały zły odgłos kroków gracza
  • Overpass:
    – naprawiono miejscówki, w których utknąć mogła bomba
    – elementy graficzne takie jak np. plamy krwi na respie CT wyświetlają się od teraz poprawnie
    – poprawiono nawierzchnie, które wydawały zły odgłos kroków gracza
  • Train:
    – naprawiono miejscówki, w których utknąć mogła bomba