Chociaż finały 11. sezonu Intel Extreme Masters będą rozrywane na patchu 7.3, to gracze League of Legends mogą grać na najnowszej aktualizacji udostępnionej minionej nocy przez Riot Games. Patch oznaczony numerem 7.4 będzie w dużej mierze skoncentrowany na marksmanach - wprowadzo zmiany między innymi wśród kilku przedmiotów oraz specjalizacji przeznaczonych dla bohaterów z tej pozycji.

Zacznijmy jednak od czempionów, najpierw koncentrując się na osłabieniach. Te pojawiły się między innymi u Ryze'a, Maokaia oraz Corkiego. Pierwszy z wymienionych bohaterów będzie zadawał mniej obrażeń celom oznaczonym Fluktuacją Magii (E). Spaczony Drzewiec będzie bardziej manożerny, a ponadto jego sadzonki będą zadawały obrażenia dopiero po ich wybuchu. W przypadku Corkiego osłabiono jego rakiety Ognia Zaporowego (R) nie tylko zmniejszając obrażenia przez nie zadane, ale również umożliwiając przeciwnikom Yordla śledzenie, kiedy kolejna rakieta będzie Pociskiem Burzącym.

Z kolei o buffie można mówić w przypadku Cho'Gatha - zwłaszcza dla osób lubiących budować tego czempiona jako tanka z dużą ilością punktów zdrowia. Jego Pożarcie (R) będzie skalować się z procentową liczbą HP, a co więcej po śmierci bestii z Pustki dotychczas uzyskane ładunki nie przepadną. Kosztem ulepszonego skalowania z żywotnością jest brak możliwości leczenia się podczas Pożarcia oraz zmniejszenie obrażeń zadane przez umiejętność.

W kwestii przedmiotów skoncentrowano się na zmianach w przebiciu pancerza - również wliczając w to destrukcję. Ostatni Szept będzie teraz bardziej skuteczny przeciwko bohaterom o wysokim wskaźniku pancerza, jednak w zamian za to zapewnia mniejszą liczbę dodatkowych obrażeń od ataku. Pogromca Olbrzymów (i budowany z niego jako składnika Pozdrowienia Lorda Dominika) będzie wymagał większej liczby punktów życia od celów, aby zadawał odpowiednio większe obrażenia. Więcej o zmianach w przedmiotach znajdziecie pod tym adresem.

Jeśli chodzi o zmiany w specjalizacjach, to na początek warto zaznaczyć, że zmodyfikowano dwie kluczowe "masterki". Pierwszą z nich jest Ferwor Walki, który zyskał dwa dodatkowe ładunki. Drugą, tym razem osłabioną specjalizacją jest Żądza Krwi Watażki. Od teraz nieprzekraczalny próg premii do kradzieży życia wynosi 15%. Co więcej, sporo zmian pojawiło się również w innych masterkach ze wszystkich trzech drzew rozwoju. O nich znajdziecie więcej pod tym adresem.

Ważną zmianą, z jaką spotkacie się w grze, będzie modyfikacja pułapek i przedmiotów umożliwiających ich dezaktywację. Z większości itemów dotychczas pozwalających wyłączyć pułapkę przy wykryciu usunięto wspomnianą możliwość. Mowa tu o przedmiotach takich jak Badawcza Soczewka czy Totem Kontroli. Aby uniknąć sytuacji, w której te pułapki mogą zostać przypadkowo aktywowane przy niszczeniu, bohaterowie walczący wręcz mogą atakować je z większej odległości. Oprócz tego w najnowszej aktualizacji zmniejszono złoto zdobyte za pierwszą wieżę, powiększono premię w funduszach za ujawnienie totemów oraz dodano szybsze zdobywanie doświadczenia dla graczy mających mniejszy poziom niż średni w zespole.

Pełną listę zmian, jakie pojawiły się w patchu 7.4 znajdziecie tutaj.