Hanamura HotS
fot. youtube.com

Nowości w HotS 2.0: Hanamura i Genji

Wczoraj na serwerach PTR Heroes of the Storm, na których obecnie możemy przetestować HotS 2.0 pojawiły się dwie nowości. Obydwie pochodzą z uniwersum Overwatch. Nowym bohaterem w grze będzie Genji, a polem bitwy – Hanamura.

Genji – prezentacja

Cyborg Ninja w Heroes of the Storm będzie naturalnie pełnił rolę zabójcy. Chociaż jego ataki podstawowe są dystansowe, to wachlarz umiejętności zapewnia również skuteczność w walce wręcz. Główną zaletą Genjiego jest jednak jego mobilność, zagwarantowana przez dwie umiejętności – Szybkie Cięcie (E), którego czas odnowienia w przypadku zabójstwa jest wyzerowany oraz cechę aktywowaną – Cyber-Zwinność (D), umożliwiającą przeskok w wybrany obszar, niezależnie od przeszkód znajdujących się przed nami.

Cecha:

  • Cyber-Zwinność (D)
    Genji przeskakuje na wskazany obszar.

Umiejętności podstawowe:

  • Shurikeny (Q)
    Genji rzuca 3 shurikeny we wskazanych kierunku. Każdy z nich zadaje 65 pkt. obrażeń pierwszemu trafionemu przeciwnikowi. Maksymalnie dostępne są trzy ładunki, a ukończenie czasu odnowienia przywraca wszystkie z nich.
  • Odbicie (W)
    Genji otrzymuje Ochronę na 1.25 sek. Ataki wymierzone w tym czasie w niego powodują, że Genji rzuca Kunai w kierunku najbliższego wroga (wybierając najpierw bohaterów) i zadaje 55 pkt. obrażeń.
  • Szybkie Cięcie (E)
    Genji pędzi do przodu, zadając 215 pkt. obrażeń przeciwnikom na swojej ścieżce. Jeśli wrodzy bohaterowie poniosą śmierć w ciągu 2 sek. od trafienia Szybkim Cięciem, czas odnowienia i koszt many umiejętności zostają zwrócone.

Umiejętności bohaterskie:

  • Smoczy Miecz (R)
    Genji uwalnia moc Smoczego Miecza na 8 sek. W tym czasie Genji może ponownie aktywować Smoczy Miecz, aby rzucić się do przodu i wykonać zamaszysty cios, zadając 240 pkt. obrażeń. Jeśli wrogi bohater poniesie śmierć w ciągu 2 sek. od uderzenia Smoczym Mieczem, czas odnowienia Szybkiego Cięcia zostanie wyzerowany.
  • Cięcie Na Krzyż (R)
    Genji wyprowadza dwa ciosy, zadając 135 pkt. obrażeń. Ślady cięć wybuchają po upływie 1.25 sek., zadając dodatkowo 270 pkt. obrażeń przeciwnikom na ich obszarze.

Więcej informacji o Genjim w HotS 2.0 znajdziecie pod tym adresem.

Hanamura – prezentacja

Hanamura łączy w sobie dwa znane tryby map – Eskortę z Overwatcha oraz Wieże Zagłady. Podobnie jak na znanym już polu bitwy w HotSie, nie możemy bezpośrednio zaatakować bazy rywali. Najważniejsze konstrukcje mają po siedem punktów życia. W celu zmniejszenia ich do zera potrzebne nam są wieże, które zdobywamy eskortując ładunek do wyznaczonego punktu.

Na mapie oprócz ładunków do dyspozycji będzie wiele obozów najemników oraz standardowe konstrukcje – forty oraz twierdze. Niszczenie tych drugich zapewni nam zwiększone obrażenia przy ataku kolejnego odeskortowanego ładunku. Po zniszczeniu obydwu twierdz wroga do fali naszych minionów dołączą saperzy, którzy również mogą atakować bazę rywala (tak, jak najemnicy na Wieżach Zagłady). Trzecim sposobem na zmniejszenie zdrowia wrogiej bazy jest pokonanie bossa znajdującego się na środku Hanamury. Zabicie Mega-egzekutora przybliży nas do zwycięstwa o jedno oczko.


Tak prezentuje się najnowsza mapa w Heroes of the Storm.

Więcej informacji na temat Hanamury w Heroes of the Storm możecie znaleźć pod tym adresem. Wszystkie domyślne mecze w HotS 2.0 aż do momentu uruchomienia na ogólnych serwerach będą rozgrywane właśnie na tej mapie, więc warto zapoznać się z podstawowymi informacjami na jej temat.

Tagi: , , , ,
Przeczytaj poprzedni wpis: close
Spartak

Spartak otwiera się na e-sport

Wielosekcyjny klub sportowy Spartak Moskwa ogłosił, iż otwiera się na e-sport. Efektem tego przedsięwzięcia ma być zakontraktowanie drużyn Counter-Str...