ESL, największa na świecie firma zajmująca się esportem, zatrudniła nowe osoby, dysponujące ogromnym doświadczeniem, które obejmą kluczowe kierownicze stanowiska. Nowymi członkami zespołu menadżerskiego zostali Rodrigo Samwell (Globalny Dyrektor ds. Marketingu - Chief Marketing Oficer) oraz Martin Hubert (Globalny Dyrektor ds. Dochodów  - Chief Revenue Officer).

To niesamowity czas dla całego esportowego przemysłu, a ESL znajduje się w samym sercu tego ogromnego ekosystemu ꟷ powiedział Ralf Reichert, CEO i prezes ESL. ꟷ Nowe osoby, które dołączają do naszego menedżerskiego zespołu pokazują jasno, że firma chce się skupiać na podnoszeniu jakości usług oferowanych naszym partnerom, wydawcom gier i sponsorom. Ich doświadczenie da nam dodatkowe kompetencje w tak kluczowych obszarach, jak marketing i sprzedaż. Cieszymy się, że Martin i Rodrigo dołączają do naszego zespołu.

Rodrigo Samwell dołącza do ESL jako Globalny Dyrektor ds. Marketingu. Będzie odpowiedzialny za marketing, strategię marki, komunikację, innowacje, analizę klientów, merchandising, licencje oraz kanały sprzedaży. Samwell przechodzi do ESL z Vodafone Group, gdzie odpowiadał między innymi za marketing, strategię, cyfrową transformację i rozwój projektów komercyjnych w skali światowej. W ostatnim czasie pracował jako Group Head of Marketing Strategy, dzięki czemu m.in. nadzorował cyfrowy marketing kontekstowy i esport. Samwell może pochwalić się 17-letnim doświadczeniem w prowadzeniu międzynarodowych zespołów w firmach telekomunikacyjnych oraz branży internetowej.

Pozycję Globalnego Dyrektora ds. Dochodów   objął Martin Hubert, który będzie odpowiedzialny za zwiększanie przychodów ESL. Hubert wcześniej pracował w Zalando Media Solutions, gdzie jednocześnie sprawował funkcję wiceprezesa i CEO nugg.ad, firmy podległej Zalando. Zajmował się kontrolą rozwoju produktów i sprzedaży danych w 15 krajach. Hubert ma ponad 24-letnie doświadczenie w sprzedaży w działających międzynarodowo firmach marketingowych i technologicznych.