metka
Roccat_savu
cybersport
» Login
» Hasło
zapamietaj
»Szukaj
A A A A A
logo
Eris: Ja wiem co ja tu robię!
vib | 06.01.2011, 23:22
......................................................................................................................................
pic_small Parę dni temu flag steady opublikował artykuł o damskim graniu Kobiety, co wy tu robicie, a dziś flag Eris, czyli Asia Marks postanowila odpowiedzieć mu publicznie i przedstawić swoje zdanie :) Zapraszam do jej bloga/polemiki:


Przede wszystkim chciałabym zapytać, o co autorowi chodziło w artykule „Kobiety, co wy tu robicie” i jakie było jego główne zamierzenie?
Waham się pomiędzy zwykłą chęcią dowalenia dziewczynom, a próbą udowodnienia, że nie warto inwestować w coś(cokolwiek), co nie przynosi zysków...
Idąc za tą myślą doszlibyśmy do wniosku, że na męskie turnieje światowe powinny jeździć tylko fnatic, navi, fx, sk i mtw i rozgrywać turniej między sobą? Bo jak to, że przecież na przykład Millenium od ostatniej swojej wygranej w 2007 roku i tak ciągle jeździ na zawody, ciągle ktoś w nich inwestuje, a oni dalej wszystko w plecy...? A Power Gaming, Fire Gamers, Face2Face?

Chociaż szukam zbyt daleko, bo najlepszym przykładem jest Delta, która od 3 lat jest wysyłana np. na GameGun'a i ani razu nie stanęła na podium? Według takiego toku rozumowania rywalizacja nie miałaby sensu w żadnej dyscyplinie.
Przytaczając Steady'ego „po co jechać kiedy nic się nie ugra? Po co organizacje mają wydawać tyle pieniędzy?” Po co, po co... a gdzie zabawa, czysta przyjemność w oglądaniu swoich reprezentantów, satysfakcja, że na szwedzkiej hali wśród tysięcy zawodników powiewa polska flaga? Czy nikt z was nie ma lokalnej drużyny typu Bobry Bobolewo, o sraczkowatym kolorze godła klubowego, która od 10 lat próbuje wygrać mecz i mimo porażek i tak ich kochacie, bo są wasi? Czemu by nie przenieść tej zasady trochę dalej? Znaleźć jakieś plusy zamiast zaglądać organizacjom do kieszeni, kto, za ile i dokąd poleciał?
 
Jeden z akapitów nawiązuje do braku chęci inwestowania w żeńskie teamy dając na przykład byłe Fnatic. Oto wypowiedz Ipsy byłej zawodniczki Fnatic obecnie Alternate z dziś:   
    Sytuacja z fnatic.fe była dość skomplikowana i ludzie którzy chcą dodać swój komentarz na ten temat powinni po prostu zamilknąć bo nie wiedzą o co chodzi. Fnatic chciało mianować mnie jako kapitana i w tej roli miałam utworzyć żeńską ekipą, która występowała by w ich barwach, nawet gdyby zAAz, inzane i Cazzidy odeszły. Najwidoczniej chcieli nas, ponieważ mamy to "coś", bo jesteśmy zespołem z sporymi umiejętnościami zabijania i potrafimy wygrywać turnieje, dzięki czemu przyciągamy widzów do swojej organizacji.
   
22:10 - IpSa: Ale spójrz ile to trwało... trwało to 6-7 miesięcy, abyśmy mogły wygrać ESWC Masters.
22:12 - IpSa: Ale dla mnie, jako indywidualnego gracza, zajęło mi to przeszło 3 lata by się dostać tu, gdzie jestem. Jeśli wiesz co mam na myśli? Przebijanie się przez wszystkie noobowskie zespoły do coraz lepszych i lepszych. By w końcu znaleźć ten najlepszy i w nim zostać.
22:15 - IpSa: Możesz również dodać, że niektóre zawodniczki wyróżniają się wśród nas, ale nie ma sposobu, aby dobry męski zespół zgodził się zagrać z nami lub poświęcić nam trochę czasu, aby nauczyć nas grać. Niektóre z nas są o wiele lepszymi playerkami niż większość graczy.


 Z powyższej wypowiedzi jasno wynika, że to nie topowe organizacje rezygnują z damskich timów, ale to kobiety maja możliwość wyboru. I jak widać nawet najlepsze z nich miały długą i zawiłą drogę na podium.

Asia Marks
Ja wiem co ja tu robię!

Po uczelni wracam zmęczona, włączam komputer, odpalam stima, friendsy z myślą, że nabije sobie fragów na dmie, może pogram mixa, jakiś kumpel zapyta o esla, może będę otwierać, może nie? Później pogram z laskami, zbijemy 5 męskich timów, z których jeden nas zwyzywa, dwa wyjdą z płaczem i dwa się nigdy nie przyznają, że przegrały z żeńskim timem, a na koniec dostaniemy baty do  3. Czym się różni moja przygoda z kanterem od waszej drodzy panowie? Tym, że to Wy jesteście płcią silną i powinniście nas wspierać, służyć dobrą radą i podawać rękę kiedy nie idzie.
Nigdy nie będziemy równi, co nie znaczy, że nie możemy współistnieć.                                            

                                            ...cdn

Polecono: 21 razy >> Komentarzy: 142 >> ID: 14807
Tagi: female, Eris,
Podobne informacje:
pic_small
Komentarzy: 18, Polecono: 1 razy
Komentarzy: 19, Polecono: 4 razy
Komentarzy: 15, Polecono: 19 razy
Komentarzy: 35, Polecono: 19 razy
belka





belka
flag d.U.d | punkty: 304 plus Ilość Komentarzy:199 | 07.01.2011 - 18:58
#81
d.U.d
#63 "zeby Ci udowodnic,ze oprocz cyckow nic nigdy nie osiagnelas dzieki umiejetnosciom w tej grze" - co tu za bzdure napisales ? Mamy rozumiec ze ty dzieki swojemu niewielkiemu siusiakowi osiagnales duzo/malo ? - wytlumacz to zdanie bo walnales takiego gonga ze malo co nie spadlem z krzesla jak to przeczytalem. Pozdro
Edytowano dnia: 07.01.2011 , 19:52
flag kucin | punkty: 1138 plus Ilość Komentarzy:747 | 07.01.2011 - 19:30
#82
kucin
#70 powerka dobrze gadasz! smile pocisk. p.s delta ograła dawne pink zinic do 5 ; D

devastation wyjdź bo pierdo**** i pierdo**** bez sensu, w du*** byłeś i gó*** widziałeś, taka jest prawda, a się udzielasz.
cnk Twoje komentarze to też troche bełkot, sam pewnie nie wiesz co piszesz, raz tak, a raz tak... boże. No no widziałem Twoje doświadczenie, na ESLu to grubo było - do "czech". Zastanawiasz się nam działaniem strony marketingowej, ale po co? Za pewne i tak nigdy się nie dowiesz ;P
Edytowano dnia: 07.01.2011 , 19:32
flag samQ | punkty: 17 plus Ilość Komentarzy:13 | 07.01.2011 - 19:41
#83
samQ
Jakie to ma znaczenie, mężczyzna czy kobieta, chłopak czy dziewczyna? Jeśli zebrała się grupka osób, które łączy wspólna pasja, cele i chęć rozwijania się na danej płaszczyźnie, a przy okazji znajduje się ktoś, kto chce w jakikolwiek sposób ich wspomóc to jest tylko i wyłącznie sprawa osób zainteresowanych.

Zacytuję kolegę cnk #73: "Zastanawia mnie tylko jaki jest sens inwestowania w was na dluzsza meta.[...]Tylko niech mi ktos napisze dlaczego lepiej inwestowac w zenska scene, ktora robi reklame jednorazowo niz w cos co moze miec przyszlosc lub w jakims stopniu przyczynic sie do rozwoju esportu w polsce?"

Idąc Twoim tokiem rozumowania można zadać sobie pytanie, jaki jest sens inwestowania/sponsorowania drużyn piłkarskich z poziomu ligi okręgowej, A i B klasy? Czy drobne wsparcia wpłyną na wyhodowanie nowych Bońków, Błaszczykowskich? Czy wpłyną na poprawę kondycji polskiej piłki? Nie wpłyną w żaden sposób. Drużyny grają dla przyjemności, mają cele mniej bądź bardziej realne dotyczące awansu do wyższych klas rozgrywkowych i starają się do tego dążyć. To samo tyczy się męskiej i żeńskiej sceny cs'a. Jedyna róźnica to... płeć zawodników! Jeżeli dziewczyny mają wyznaczone cele, dążą lub starają się do nich dążyć, a ktoś chce je wspomóc to należy się tylko cieszyć, że są jeszcze osoby/firmy, którzy potrafią wspierać ludzi z pasją bez względu na wyniki.
 
flag HNdK gold | punkty: 497 plus Ilość Komentarzy:383 | 07.01.2011 - 19:51
#84
HNdK
cnk
Dlatego napisałem 'Owszem są nowe osoby, które bardzo dobrze strzelają, ale jest ich nie dużo.'

A co do:
Staram sie jedynie zrozumiec jak to sie ma ze strony marketingowej czemu organizacje wola inwestowac w zenski zespol niz zrobic cos kreatywnego z przyszloscia?

Możę kobiety jako produkt nie są opłacalne, ale wszystko to co się wokół nich dzieje ?
flag snajpeRka gold | punkty: 74 plus Ilość Komentarzy:20 | 07.01.2011 - 20:02
#85
snajpeRka
A czy kobiety dorównują męszczyzną w siatkówkę , piłkę nożną czy koszykówkę ? Nie. Wyjeżdżając na zawody,lany każdy zawodnik jakoś się przygotwywuje by wygrać to chyba jest logiczne ?! Jak ktoś napisał "czasem przegrana lepiej smakuje niż wygrana" Inni motywują się bardziej , a jeszcze inni mówią , że to koniec nie jestem w tym dobra/dobry. Dziewczyny jak widać dalej trenują i chcą wygrywać !
Moim zdaniem nie ma co porównywać tutaj gry kobiet do gry męszczyzn !
Gdyby sponsorzy nie inwestowali w zawodników  to nie było by nic żadnych zawodów ,  a po za tym co to was obchodzi ? Wy wydajcie te pieniądze czy oni ? Chcą niech wydają ich sprawa widzocznie widzą w tym jakiś sens i wierzą , że ich zawodnicy są tego warci !


#cnk "nie znizaj sie za bardzo bo cie pobije doswiadczeniem ;D " - ciekawe w czym , w robieniu z siebie idioty ? to wygrałeś :)
flag martwa | punkty: 2285 plus Ilość Komentarzy:485 | 07.01.2011 - 20:19
#86
martwa
#32 Kobiety nie dorównują mężczyznom, bo się różnimy (powtarzać się nie będę, było: http://cybersport.pl/artykuly/pelny/Martwa_o_kobiecym_esporcie), dlatego też nie ma co się przejmować wypowiedziami "DeVasTatioN", który plecie trzy po trzy.
P.S. http://www.sjp.pl/m%EAszczyzna
Edytowano dnia: 07.01.2011 , 20:21
flag d.U.d | punkty: 304 plus Ilość Komentarzy:199 | 07.01.2011 - 20:25
#87
d.U.d
Dobra dajcie juz spokoj bo tu sie robi wojna damsko - meska . W piłke nożna nie rywalizujemy bo ja waze 110kg a Ty ok 50 (oczywiscie czysto teoretycznie strzelam z tą wagą smile). Co do csa widze to tak : mam 2 raczki - ty tez . głowe (i w glowie) - ty tez . Sprzet mozemy miec ten sam wiec bawmy sie wspólnie bo z glupiej gierki wychodzą niesmaczne porównagnia .
Edytowano dnia: 07.01.2011 , 20:25
flag swone | punkty: 60 plus Ilość Komentarzy:53 | 07.01.2011 - 20:34
#88
swone
jaki konter taki rap_-
flag martwa | punkty: 2285 plus Ilość Komentarzy:485 | 07.01.2011 - 20:38
#89
martwa
#87 Specjalnie dla Ciebie przytaczam fragmencik książki Moir&Jessel "Płeć mózgu": <Mężczyzna: (...) lepsza koordynacja „ręka – oko” potrzebna w grach zespołowych; np. orientacja na mapie>. Piszesz: "mam 2 raczki - ty tez . głowe (i w glowie) - ty tez" - to właśnie tym, co w głowie się różnimy, dlatego przestańcie myśleć, że na polu e-sportowym mamy z Wami (przytłaczającą większością, m.in. dlatego, że jest Was więcej) jakieś szanse (może poza tymi dziewczątkami, którymw życiu płodowym przypadło więcej testosteronu) ;-).
flag piko | punkty: 47 plus Ilość Komentarzy:41 | 07.01.2011 - 20:49
#90
piko
Ja Wam powiem tyle.. Nie potrzebne to było :) "kłotnia"
Powerka Wam, doskonale uświadomiła, że chcą się rozwijać, a Wy ciągniecie temat i ciągniecie..

#86 Dobrze powiedziane, ale nie do wszystkich to dociera smile
flag d.U.d | punkty: 304 plus Ilość Komentarzy:199 | 07.01.2011 - 20:50
#91
d.U.d
#89 Tak zeby podciągnąć temat zacytuję fragment :
"Badania Havellocka Ellisa (z 1894 r.) sugerują, że kobiety mają wyraźną przewagę nad mężczyznami, jeśli chodzi o spryt, pamięć(...) "
#88 Michał - a tu cos dla Ciebie . (...) Mężczyźni rymują przede wszystkim lewą półkulą mózgu, kobiety obydwiema.(!) (...)
flag Dr.X gold | punkty: 96 plus Ilość Komentarzy:47 | 07.01.2011 - 20:52
#92
Dr.X
Póki nie zaczną traktować tego na serio to będzie tak dalej, że każdy turniej to tylko wycieczka. MG inwestują w dywizje female bo przyciąga zainteresowanie i tyle. Chcecie jeździć na lany to zacznicie coś grać a nie "my dziewczyny mamy masę innych spraw". Jak macie inne sprawy to po co gracie w ogóle i wydajecie czyjeś pieniądze, które mogły by być lepiej przeznaczone?
flag martwa | punkty: 2285 plus Ilość Komentarzy:485 | 07.01.2011 - 20:58
#93
martwa
#91 Z Twojego źródła:
"Jeśli chodzi o wyobraźnię przestrzenną (...) podobno kobiety są gorsze w tej dziedzinie niż mężczyźni. Panowie znacznie lepiej posługują się przedmiotami trójwymiarowymi (...) chłopcy (...) są lepszymi matematykami i strategami, dlatego też lepiej od kobiet grają w szachy, dowodzą armią, opracowują plany bitew itd. Lepiej również czytają mapę, co wynika z powyżej omówionych zdolności. Mają wyczucie przestrzenne (...). Mają także zdecydowanie lepsze wyczucie perspektywy".
Nie zmienia to faktu, że jednak różnimy się w tej główeńce. Dodając do tego to, iż najlepsza grająca baba dostanie baty od najlepszego grającego faceta (i kilku, albo i kilkudziesięciu mu podobnych) moja skromna opinia jest taka, iż na polu e-sportu Wasze mózgi bardziej "plusują", niż nasze.
flag Vatras gold | punkty: 192 plus Ilość Komentarzy:108 | 07.01.2011 - 21:07
#94
Vatras
 Martwa - czyli sama twierdzisz, ze wasze miejsce jest z mopem, szorując podłogę, aniżeli przed komputerem, grając w csa? :)
flag Lifaen gold | punkty: 173 plus Ilość Komentarzy:58 | 07.01.2011 - 21:14
#95
Lifaen
 #94 nikt nie napisał takiego czegoś. Martwa tylko zaznaczyła, że nie ma sensu porównywania kobieta-mężczyzna, gdyż obie płcie różnią się znacznie nie tylko fizycznie, ale też 'głową'. 

P.S. #89 i #93 poszerzają i precyzują moją myśl zapoczątkowaną w #72
Edytowano dnia: 07.01.2011 , 21:17
flag martwa | punkty: 2285 plus Ilość Komentarzy:485 | 07.01.2011 - 21:16
#96
martwa
#94 Nie wydaje mi się, żebym gdziekolwiek tak to ujęła ;-). Nie. Protestuję tylko przeciw myśleniu: "nie róbmy śmiechu, w internecie każdy jest równy" (c) DeVasTatioN. Po drugię uzasadniam dlaczego są dwie sceny tak, jak osobne rozgrywki dla kobiet i mężczyzn w sporcie.
P.S. Orientuje się ktoś, czy w szachach również dzieli się zawodników na K i M? Albo też, jeżeli zawody są "unisex" - jak wypadają na tym polu babki?
flag Lifaen gold | punkty: 173 plus Ilość Komentarzy:58 | 07.01.2011 - 21:21
#97
Lifaen
 #96 według Wikipedii Olimpiady i Mistrzostwa Świata są podzielone na rozgrywki kobiet i mężczyzn.  
Edytowano dnia: 07.01.2011 , 21:26
flag martwa | punkty: 2285 plus Ilość Komentarzy:485 | 07.01.2011 - 21:26
#98
martwa
#97 Dziękuję Ci, dobry człowieku ;-)).
flag Lifaen gold | punkty: 173 plus Ilość Komentarzy:58 | 07.01.2011 - 21:32
#99
Lifaen
 #98 nie ma za co :) taki już jestem, ale zaciekawiłaś mnie swoim pytaniem i musiałem to sprawdzić smile 
flag reaktiv gold | punkty: 2208 plus Ilość Komentarzy:1271 | 07.01.2011 - 21:36
reaktiv
W sumie, nie interesi mnie co tu jest pisane, bo jakby to na sadolu napisali "suchar".
Odniose sie tylko do jednego fragmentu pewnej wypowiedzi, a dokladniej:

"To teraz pytanie do was - po co zbieracie się przed telewizorami, żeby oglądać mecze w piłę polskiego zespołu, skoro wiecie, że i tak dostaną po *****? No po co? Bo polska drużyna to trzeba kibicować? Tacy z was patrioci? To pozdrawiam was i zastanówcie się nad sobą ."


Rozumiem, ze to sie tyczy reprezentacji narodowej? Bo ciezko tu stwierdzic, czy chodzi o reprezentacje, czy polska druzyne, jako klub.
Jesli to pierwsze, to tu faktycznie 100 lat za Afryka, ale jesli to drugie, to porownywanie polskich druzyn pilki noznej, ktore cos jeszcze potrafia zagrac (fakt, od czasu do czasu jak np. w tym sezonie LP, ale zawsze cos) do kobiecych druzyn grajacych w csa(czy tez inne gierki), ktore nic nie ugraly i nie ugraja przez najblizsze lata( horoskop mi powiedzial ) to chyba jakies nieporuzmienie.

PS. Nie mam nic do waszej gry, grajcie sobie ile wlezie i jezdzijcie na wycieczki tak jak ja sobie pojezdzilem, bo wszystko jest dla ludzi.
flag kucin | punkty: 1138 plus Ilość Komentarzy:747 | 07.01.2011 - 22:08
kucin
#83 samQ +dla Ciebie ; )
flag cnk gold | punkty: 2213 plus Ilość Komentarzy:1377 | 07.01.2011 - 22:38
cnk
 #81
Chwila emocji,ponioslo mnie przez komentarz wczesniej, ktory z niawiadomych przyczyn zabrania nam dyskusji o scenie zenskiej smile

#85
#cnk "nie znizaj sie za bardzo bo cie pobije doswiadczeniem ;D " - ciekawe w czym , w robieniu z siebie idioty ? to wygrałeś :)

Nie przyszedlem sie tu z nikim klocic i wyzywac, to bylo w celu rozloznienia atmosfery ale jezeli tego nie rozumiesz to nie wypowiadaj sie prosze.

Reasumujac: chcialem sie tylko dowiedziec jaki jest sens inwestycji na dluzsza mete w gamingi dziewczece az tak duzych sumych,ze wysylane sa zagranice ale jezeli to jest taka wielka tajemnica to ok. Nie mialem nigdy nic do tego,ze graja czy cos. Wrecz odwrotnie cieszy mnie fakt,ze nie ma tu samych chlopcow bo dziwnie bym sie czul smile.
Zreszta ponoc dziewczyny sa po to by na nie wydawac : D
Edytowano dnia: 07.01.2011 , 22:41
flag Marsona gold | punkty: 203 plus Ilość Komentarzy:62 | 07.01.2011 - 22:45
Marsona
Niecierpliwie czekam na ciąg dalszy...
flag hayabusa | punkty: 5183 plus Ilość Komentarzy:2533 | 07.01.2011 - 23:06
hayabusa
męski szowinizm w najczystszej postaci, tylko że 90 procentom wypowiadającym się tu mężczyznom jeszcze włosy rosną między palcami
kto z was może się równać z justyną kowalczyk? nikt z tu obecnych, ale są mężczyźni (im już włosy przestały między palcami rosnąć) którzy są w stanie to zrobić, ale co z tego, nie robi się zawodów, w których kobiety walczą z mężczyznami, kobiety biegają osobno, grają w swoją piłkę siatkową, pływają i nikt nie robi z tego problemu, tylko niedorośnięci i niedowartościowani cs'owcy. Może i są dyscypliny, gdzie mężczyźni są lepsi od kobiet, są też takie, gdzie kobiety lepiej się sprawdzają i co z tego, jesteśmy inni i one są inne i dzięki bogu
flag rogerwb | punkty: 31 plus Ilość Komentarzy:11 | 07.01.2011 - 23:29
rogerwb
Oczy są nice :)
flag Splat | punkty: 84 plus Ilość Komentarzy:66 | 07.01.2011 - 23:42
Splat
powiem w skrocie bo mi sie nie chce, wyjdzcie z grupy imo
flag Splat | punkty: 84 plus Ilość Komentarzy:66 | 07.01.2011 - 23:42
Splat
powiem w skrocie bo mi sie nie chce, wyjdzcie z grupy imo
flag littlepr0 gold | punkty: 30 plus Ilość Komentarzy:14 | 07.01.2011 - 23:50
littlepr0
Proszę, nie porównujmy sportów fizycznych, bo to najzwyklej w świecie jest żałosne. Nie bez powodu radzieckie sportsmenki brały męski hormon testosteron, niektórzy widzę pogubili się o czym właściwie jest dyskusja ;o Pretensje do żeńskich drużyn można mieć, gdy nie robią nic i po prostu 'są', jednak jeżeli widać zangażowanie to żadnych przeciwskazań nie widzę, baa, będę wspierać całym sobą. Sporą część ludzi boli fakt, że oni katują, są dobzi i coraz lepsi, a nie mają żadnej organizacji i tym samym nie mogą liczyć na wsparcie. Cóż, trzeba pojąć, że świat nie jest sprawiedliwy :)
flag polsilver | punkty: 251 plus Ilość Komentarzy:142 | 07.01.2011 - 23:57
polsilver
Wiecie dla czego się nie inwestuje w "perspektywicznych zawodników"? Bo ich nie ma. 95% sceny nie ma pojęcia o grze na poziomie jaki reprezentuje Delta, ale oni przecież nic nie ugrywają, ba nie są w stanie urwać mapy Fx... tak jak większość z was Delcie.

Żadna męska drużyna CS'a nie ugrała nic wielkiego za granicą, FX nie liczę bo to inne universum. Czego więc ujadacie, że one jeżdzą na wycieczki. One przynajmniej mówią jak bardzo się angażuja i starają... ale przecież z FX się nie wygra więc spoko, nie trenujemy, czyje to podejście ich czy nasze?

Dodatkowo wystarczy, że pojawia się wypowiedź DZIEWCZYNY i już lecą słodkie komentarze, całowanie rączek itd ... zastanówcie się, chcecie mieć koleżaneczki do gry, czy kokretnych przeciwników?

Jak wam nie pasuje ich gra, płeć, głos czy cokolwiek to cu, po cholerę z nimi gracie? Chcecie ich czegoś nauczyć czy tylko się dowartościować?

Osobiście wolę ich ładne buzie i sweat focie niż zdjęcia 15 letnich narcyzów pozujących na mega twardzieli i spinających się na  ch*j wie co, bo ja mam większego kałasza ...

flag profes | punkty: 37 plus Ilość Komentarzy:17 | 08.01.2011 - 00:13
profes
Tyle w temacie:youtube.com/watch?v=OQP6iEZlUF4#t=8m17s
Edytowano dnia: 08.01.2011 , 00:15
flag mcegascan gold | punkty: 969 plus Ilość Komentarzy:255 | 08.01.2011 - 00:57
mcegascan
Głupie gadanie i rozczulanie się nad gwiazdkami. Kobiety powinny rywalizować na równi z facetami w sportach elektronicznych.
To nie bieg na 100 m czy siatkówka. Nadgarstki pracują tak samo, a **** wytrzymuje tyle samo od siedzenia. Kobiety starają się same postawić w tym gorszym świetle i płakać nad swoim losem i pokrzywdzeniem.

Napiszcie kiedyś newsa o wyniku potyczki żeńskiej drużyny z męską będziemy mogli dyskutować.
flag mcegascan gold | punkty: 969 plus Ilość Komentarzy:255 | 08.01.2011 - 00:59
mcegascan
A takie pytanie z ciekawości, czy to Eris była na zdjęciach z afterparty Qpada razem z Neo ? Są parą? :P
flag Malutqa | punkty: 37 plus Ilość Komentarzy:25 | 08.01.2011 - 04:20
Malutqa
facetów lgnących do csa są tysiące, dziewczyn - garstka. Gdzie jest większe prawdopodobieństwo stworzenia 3-4 dobrych drużyn ? wśród tej garstki czy wśród tysięcy?

Jak dla mnie bardzo fajnie, że dziewczyny grają mimo takiego "najazdu fanów" jaki tu niektórzy reprezentują. Nalezy im się wielki +, że godnie znoszą to co im wy faceci(nie wszyscy) fundujecie.

A jak to ładnie napisał Darky - do cudzego garnuszka nie zaglądaj. Laski są nasze :) i nasza w tym decyzja, że chcemy je mieć. Chcesz mieć sponsora to sobie go zdobądź i nie płacz, że tobie się bardziej należy.
flag zoL | punkty: 43 plus Ilość Komentarzy:30 | 08.01.2011 - 11:06
zoL
Czytając te wszystkie wasze posty można się dobrze uśmiać. Większość wyżej wypowiadających się przepełnia zazdrość do dziewczyn o te lany etc. Robicie wielki problem z tych pieniędzy, które wydają organizacje na te dziewczyny. Ale czy to są wasze pieniądze, że lubicie je tak przeliczać? Myślicie, że jak np. organizacja US nie da pieniędzy na jakiegoś lana dla dziewczyn to pieniądze zostaną wydane w inny sposób? Nie. Po prostu kasa nie zostania wyciągnięta od sponsora. 
Ta dyskusja i tak nie ma sensu, bo temat ten był wałkowany już wiele razy, a efekt zawsze był ten sam… 
flag martwa | punkty: 2285 plus Ilość Komentarzy:485 | 08.01.2011 - 11:33
martwa
#111 "powinny rywalizować na równi z facetami w sportach elektronicznych." - czytanie nie boli, zatem polecam #72, #93 :-).
flag littlepr0 gold | punkty: 30 plus Ilość Komentarzy:14 | 08.01.2011 - 12:44
littlepr0
Ale to w żaden sposób nie tłumaczy zjawiska, że kobiety dostają dużo silniejsze wsparcie ze strony organizacji niż faceci. Tłumaczy to tylko, czemu grają gorzej, choć i tak nie ma złego, co by na dobre nie wyszło. :)
flag mcegascan gold | punkty: 969 plus Ilość Komentarzy:255 | 08.01.2011 - 13:02
mcegascan
#115 Masz rację czytanie nie boli. Natomiast tego typu odzywki potrafią ukłuć w oczy prostotą. Nie musze czytać poprzedzających komentarzy aby wyrazić swoje zdanie na ten temat.

Niewiarygodne że właśnie w dobie równouprawnienia, wy kobiety z góry stawiacie siebie jako te "słabiej myślące w grze" smile A czy chociaż jakiś procent z was podjął się rywalizacji własnie z facetami i trwało to więcej niż 1 mecz na ESL'u? Jakie były tego wyniki?

Prosty przykład:
Znam dziewczyny które grają w Warcrafta 3 i wcale nie idzie im gorzej od mężczyzn, kwestia zaznajomienia się z grą. Dlatego nie zgadzam się z tym, że kobiety radzą sobie gorzej w takich pojedynkach.

Sport klasyczny został podzielony między płciami ze względu na warunki fizyczne.

A tak poza tematem spojrzmy na komentarz Powerki " Najwięcej do powiedzenia zawsze mają ci, którzy nigdy w życiu nie byli na żadnym lanie i zazdrość ich zżera, że my mamy okazję, a oni nie." to coś w stylu "Patrz jaką mam ładną lalke ty takiej nigdy nie dostaniesz !".

Żaden żeński team do niczego nie dojdzie i niczego się nie nauczy jeśli co kwartał będzie zmieniał skład. To jest najbardziej logiczny fakt o którym wiadomo nie od dziś. A teraz spójrzcie na transfery w drużynach...

Edytowano dnia: 08.01.2011 , 13:05
flag Darky gold | punkty: 260 plus Ilość Komentarzy:154 | 08.01.2011 - 13:11
Darky
 #117 glupoty pitolisz, PPG wygrala nawet showmatch z Grubbym, szkoda tylko ze z handi 50% xd
flag zoL | punkty: 43 plus Ilość Komentarzy:30 | 08.01.2011 - 13:16
zoL
 #117 
"A czy chociaż jakiś procent z was podjął się rywalizacji własnie z facetami i trwało to więcej niż 1 mecz na ESL'u? Jakie były tego wyniki?"
Myślę, że dziewczyny częściej mają okazję grać z płcią przeciwną niż własną.
flag martwa | punkty: 2285 plus Ilość Komentarzy:485 | 08.01.2011 - 13:50
martwa
#117 Za dawnych lat, kiedy pośród "ceesowych" babek królowały Les Seules odbył się mecz towarzyski tychże babek z Neo&spółką. Chłopcy biegali z pompkami, a i tak dziewczęta nie miały szans.
"Nie musze czytać poprzedzających komentarzy aby wyrazić swoje zdanie na ten temat." - problem w tym, że wyskoczyłeś jak Filip z konopii z czymś, co już zostało "spacyfikowane" (sjp.pl), także Darky ma rację - głupoty pitolisz i jeszcze idziesz z tym bajdurzeniem w zaparte, jak ja to mawiam w przedszkolu budząc maluchy po drzemce: "łejki łejki!" ;-).
Strony: « 1 2 3 4 z 4 »
Aby dodać komentarz zaloguj się !
a

av3k potwierdza udział, strenx rezygnuje

kaboom | 21.05.2012, 08:22
Komentarzy: 10, Polecono: 4
a

Galeria z World Championship Series Nationals Poland

aGiie. | 19.05.2012, 10:33
Komentarzy: 0, Polecono: 0
a

EGU 2012 odwołane

aGiie. | 18.05.2012, 08:59
Komentarzy: 2, Polecono: 2
a

Zmiana miejsca i daty EPS IV Polska

echoES | 17.05.2012, 18:55
Komentarzy: 32, Polecono: 5
a

Konkurs - wygraj sprzęt SteelSeries Diablo III Edition

echoES | 17.05.2012, 15:41
Komentarzy: 3, Polecono: 2
a

Rekrutacja VI - praca i praktyki w Turtle Entertainment

Morgen | 13.05.2012, 13:40
Komentarzy: 6, Polecono: 7
a

oplo: brakuje doświadczenia...

mes | 19.05.2012, 18:49
Komentarzy: 22, Polecono: 3
a

Ranking graczy SC2 #5

IceColdKilla | 05.05.2012, 09:11
Komentarzy: 5, Polecono: 1
a

Zjacer: w tym momencie wyłączyłem myślenie

LisFolk | 30.04.2012, 19:03
Komentarzy: 9, Polecono: 3
a

rallen - wyrzucili mnie ze składu...

aGiie. | 29.04.2012, 13:29
Komentarzy: 109, Polecono: 7
a

Wywiady z BEST Lan Płock

aGiie. | 27.04.2012, 22:19
Komentarzy: 3, Polecono: 2
a

FIFA Interactive World Cup - coś więcej niż turniej?

LisFolk | 26.04.2012, 10:43
Komentarzy: 5, Polecono: 2
NAJNOWSZE VIDEO
BEST Lan 2012: Tarson przed kamerą BEST Lan 2012: Tarson przed kamerą
BEST Lan 2012: PANORAMIX odpowiada BEST Lan 2012: PANORAMIX odpowiada
BEST Lan 2012: destru przed kamerą BEST Lan 2012: destru przed kamerą
a

Demka z finałów Ligi Cybersport Counter Strike

aGiie. | 07.12.2011, 09:25
Komentarzy: 12, Polecono: 1
a

Demka z finałów Ligi Cybersport Quake Live 2011

kaboom | 05.12.2011, 18:22
Komentarzy: 6, Polecono: 4
vib
Login: flag vib
Imię i Nazwisko: Maciej Pawlowski
Urodzony: 16.02.1973
Pochodzi z: Warszawa/Polska
Email: vib@cybersport.pl
Publikacje: 578
vib
bottom
» 07.10.2011, 11:03
» 16.09.2011, 19:53
» 24.08.2011, 12:43
» 17.08.2011, 07:50
» 10.07.2011, 11:35
» 22.06.2011, 19:40
» 18.06.2011, 18:19
» 26.05.2011, 12:52
» 24.05.2011, 09:15
» 20.04.2011, 12:07
» 19.04.2011, 11:16
» 16.04.2011, 14:07
» 31.03.2011, 19:02
» 30.03.2011, 20:45
» 29.03.2011, 22:38
» 27.03.2011, 20:33
» 25.03.2011, 08:17
» 24.03.2011, 20:38
» 23.03.2011, 09:08
» 10.03.2011, 10:17
Strony: 1 2 3 4 z 48 »
bottom
belka
top
» flag Neo (1560 głosów)
17.07.2008
» flag LUq (857 głosów)
17.07.2008
» flag hayabusa (702 głosów)
17.07.2008
» flag neqs (371 głosów)
16.04.2007
» flag echoES (363 głosów)
03.04.2007
» flag vib (347 głosów)
17.07.2008
» flag TaZ (258 głosów)
17.07.2008
» flag reconiasty (164 głosów)
21.01.2009
» flag martwa (151 głosów)
17.07.2008
» flag metaz (137 głosów)
11.10.2008
top
top
ThePryPec
Mirów Stary
21.05.2012, 18:56
dida376
taktak
21.05.2012, 18:32
MoonTy
bracknell
21.05.2012, 15:07
orzesz9k
Kraków
21.05.2012, 10:53
face15372
Torino
21.05.2012, 07:25
dESTR0Y
Częstochowa
20.05.2012, 19:39
top
top
» flag wreck (15419 pkt)
Użytkownik
» flag halsonph (15172 pkt)
Użytkownik
» flag KREJWEN (15090 pkt)
Użytkownik
» flag procentSTO (14105 pkt)
Użytkownik
» flag rysion1 (13964 pkt)
Użytkownik
» flag vib (13229 pkt)
Owner
» flag nIF (11537 pkt)
Użytkownik
» flag reconiasty (10776 pkt)
Użytkownik
» flag kaboom (9395 pkt)
Administrator
» flag mIF (8496 pkt)
Użytkownik
top
top
dennY | 16, 23:09
» KONKURS
neYus | 09, 13:55
snejq | 07, 11:40
Stiverr | 06, 20:09
MeMenTo | 05, 13:35
tykens26 | 02, 08:27
lameday | 01, 14:13
top
top
NoTag|pmC | 11.05, 23:55
HQvEq | 22.04, 15:57
XsandeR | 28.03, 15:18
xar | 21.03, 20:54
Czarny. | 20.02, 18:39
» Find-Masters (1)
ltblue | 03.02, 09:06
» Dawaj mnie do k (17)
Darky | 28.01, 17:47
kojote | 15.01, 16:51
hopez | 31.12, 11:57
top
cybersport
Cybersport.pl on Facebook