Bohaterowie w aktualizacji 14.8

Jako iż najnowsza wersja League of Legends jest przygotowana w pełni pod nadchodzące wielkimi krokami MSI, ważną informacją dla miłośników esportu może być fakt wykluczenia z rozgrywek Skarnera. Jego niedawne zmiany sprawiają, że jest on nadal bohaterem dosyć niestabilnym, o czym świadczy choćby liczba poprawek wprowadzonych w patchu 14.8.

Wzmocnienia

  • Akali
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono bazowe HP: z 570 do 600.
  • Draven
    • Wirujący Topór (Q)
      • Zwiększono obrażenia: z 40-60 do 45-65.
  • Galio
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono podstawową szybkość poruszania się: z 335 do 340.
    • Wichry Wojny (Q)
      • Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 12-7 do 11-7 sekund.
  • Graves
    • Nowy Los (bierna)
      • Zwiększono współczynnik obrażeń krytycznych śrutu: z 40% do 45%.
      • Zwiększono skalowanie się szybkości ataku z run i przedmiotów względem czasu przeładowania o 35%.
  • Hwei
    • Podpis Wizjonera (bierna)
      • Zwiększono skalowanie się z AP: z 30% do 35%.
  • Jarvan IV
    • Bojowy Rytm (bierna)
      • Zwiększono obrażenia od aktualnego HP: z 6% do 7%.
  • Jhin
    • Szept (bierna)
      • Zwiększono dodatkową szybkość poruszania się: z 10% do 14%.
    • Tańczący Granat (Q)
      • Zwiększono skalowanie się z AD: 35-65% do 44-74%.
      • Zmniejszono obrażenia podstawowe: z 45-145 do 44-144.
  • Kai'sa
    • Icathiański Deszcz (Q)
      • Zwiększono skalowanie się z AD: z 50% d0 55%.
  • LeBlanc
    • Znak Złośliwości (Q)
      • Zwiększono obrażenia podstawowe: z 65-165 do 70-170.
    • Zniekształcenie (W)
      • Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 18-10 do 15-10.
  • Olaf
    • Rzut Toporem (Q)
      • Zwiększono obrażenie przeciwko potworom: z 5-25 do 5-45.
  • Ryze
    • Runiczne Więzienie (W)
      • Zmniejszono czas odnawiania się umiejętności: z 13-9 do 11-9.
      • Zwiększono efekt spowolnienia: z 35% do 50%.
  • Sylas
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono obrażenia przeciwko potworom: z 70% do 100%.
  • Thresh
    • Statystyki podstawowe
      • Zwiększono pancerz: z 31 do 33 punktów.
      • Zwiększono przyrost odporności na magię: z 1,3 do 1,55 punktu.

Osłabienie

  • Azir
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono regenerację HP co 5 sekund: z 5 do 3,5 punktów.
    • Powstańcie! (W)
      • Zmniejszono bazowe obrażenia: z 50-118 do 50-110.
  • Briar
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono przyrost HP: ze 100 do 95.
    • Zawrót Głowy (Q)
      • Zwiększono zasięg: z 450 do 470.
    • Krwawy Szał (W)
      • Zmniejszono prędkość ataku: z 54-110% do 55-95%.
  • Zac
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono regenerację HP co 5 sekund: z 8 do 5.
  • Zeri
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono HP: z 630 do 600.

Modyfikacje

  • Mordekaiser
    • Unicestwienie (Q)
      • Zmniejszono czas odnawiania się: z 9-4 do 8-4.
    • Śmiertelny Uścisk (E)
      • Zmniejszono obrażenia magiczne: z 80-140 do 70-130.
    • Wymiar Śmierci (R)
      • Przedmioty i zaklęcia zapewniające antymagiczną tarczę nie będą bronić bohaterów przed umiejętnością specjalną. Niewrażliwość na kontrolę tłumu dalej będzie pozwalać nam uniknąć wciągnięcia w Wymiar Śmierci.
  • Skarner
    • Statystyki podstawowe
      • Zmniejszono przyrost many: z 45 do 40 punktów.
      • Zwiększono przyrost regeneracji many: z 0,45 do 0,60.
    • Roztrzaskana Ziemia/Tąpnięcie (Q)
      • Zwiększono obrażenia bazowe: z 10-50 do 10-70.
      • Zwiększono skalowanie się umiejętności z dodatkowym AD: z 40% do 60%.
      • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 40-60 do 30-50 punktów many.
      • Zwiększono czas działania wzmocnienia: z 3,5 do 5 sekund.
      • Zmniejszono czas blokady ponownego użycia tąpnięcia: z 0,75 do 0,5 sekundy.
      • Zmniejszono czas rzucania Roztrzaskanej Ziemi: z 0,5 do 0,35 sekundy.
    • Sejsmiczny Bastion (W)
      • Zwiększono koszt zaklęcia: z 50-70 do 60-80 punktów many.
      • Zmniejszono obrażenia magiczne: z 60-180 do 50-150.

Pozostałe zmiany w wersji 14.8

Do gry wejdzie też szereg poprawek związanych z Baronem i Czerwiami Pustki. Deweloperzy uznali, że jak na potwory siejące postrach na całej Runeterze, na Rifcie prezentują się raczej mało przerażająco. W związku z tym w obu przypadkach postanowiono popracować nieco nad obrażeniami. Modyfikacjom uległy też kryteria niezbędne na przywołanie Czerwi, a czas ich pojawienia się na mapie został opóźniony o minutę. Po więcej informacji na ten temat możecie sięgnąć tutaj. Historię zmian zaś możecie prześledzić w tej kategorii.