Wersja 14.8 pełna zmian

Obok długiej listy modyfikacji cech i bohaterów w patchu 14.8 mamy też aż siedem zmienionych augmentów i jeden usunięty. Wyprzedaż nie przeszła próby czasu. Bardzo trudno było grać wokół tego ulepszenia posiadając niski współczynnik wygranych, podczas gdy seria zycięstw czyniła je aż nadto dominującym. Dodatkowo osłabiono cztery przedmioty. Giant Slayer oraz Demonslayer mają od teraz zwiększony próg zdrowia do 1750. Zabieg ten ma wymusić na graczach urozmaicenie swojego ekwipunku. Podobnie ma się kwestia znerfionych Titan's Resolve oraz Titan's Vow, gdzie zmniejszono otrzymywaną moc umiejętności za każdy ładunek.

Cechy

  • Dragonlord
    • Zmniejszono nieuchronne obrażenia: z 5-18% do 5-15%.
  • Exalted
    • Zwiększono obrażenia podstawowe: z 4% do 5%.
    • Zwiększono bonusowe obrażenia za poziom: z 1/2,5% do 1/3%.
  • Fated
    • Zmniejszono bonus wszechwampiryzmu dla Setta: z 15% do 12%.
    • Zwiększono bonus obrażeń dla Syndry: z 10% do 11%.
  • Fortune
    • Zmniejszono leczenie taktyka: z 3 do 2.
  • Heavenly
    • Zmniejszono dodatkowe statystyki przy pełnym zestawie: z 240% do 225%.
  • Storyweaver
    • Zmniejszono obrażenia Kayle przy 3 SW: z 18% do 15% AP.
    • Zmniejszono obrażenia umiejętności Kayle przy 3 SW: ze 140% do 125%.
  • Inkshadow
    • Zmniejszono obrażenia tatuażu Bombardowania: z 65% do 60%.
    • Zmniejszono tarczę tatuażu Ochrony: z 50% do 40% HP.
    • Zmniejszono obrażenia w czasie tatuażu Toksyny: z 44% do 33%.
    • Zwiększono podstawowe zdrowie tatuażu Żywotności: z 250 do 350 punktów.
  • Porcelain
    • Zmniejszono prędkość ataku: z 30-125% do 30-100%.
    • Zmniejszono obrażenia: z 20-60% do 20-50%.
  • Umbral
    • Zwiększono próg wykończenia: z 10-40% do 10-45%.

Bohaterowie w aktualizacji 14.8

Choć lista zmian wprowadzonych u bohaterów w patchu 14.8 wydaje się kosmicznie długa, większość z nich raczej jest kwestią ujednolicenia. Deweloperzy bowiem ewidentnie doszli do wniosku, iż aktualnym problemem jest liczba punktów zdrowia poszczególnych postaci. Tym samym zwiększono ją aż u osiemnastu jednostek. Naprawiono też błąd Irelii, powodujący zadawanie obrażeń jednostkom umiejscowionym najbliżej jej ostrzy zamiast niej samej.

Wzmocnienia

  • Garen
    • Zwiększono wytrzymałość tarczy: z 250-300% do 275-375%.
  • Riven
    • Zwiększono AD: z 50 do 55.
    • Zwiększono leczenie z umiejętności: z 150-220% do 175-275%.
  • Zyra
    • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 90-210% do 95-220%.
    • Zwiększono szybkość przemieszczania się pocisków roślin.
  • Alune
    • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 360-860% do 380-900%.
  • Annie
    • Zwiększono HP: z 850 do 1050.
  • Ashe
    • Zwiększono HP: z 700 do 900.
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 25/100 do 30/90.
  • Galio
    • Zwiększono HP: z 1100 do 1200.
  • Kayne
    • Zwiększono HP: z 1000 do 1200.
  • Lee Sin
    • Zwiększono HP: z 950 do 1200.
    • Zwiększono AD: z 70 do 75.
  • Lillia
    • Zwiększono HP: z 700 do 900.
    • Zwiększono obrażenia umiejętności: z 220-900% do 240-900%.
    • Zwiększono obrażenia małej kuli: z 100-350% do 120-400%.
  • Morgana
    • Zwiększono HP: z 750 do 950.
    • Zwiększono szybkość ataku: z 0,75 do 0,8.
  • Nautilus
    • Zwiększono HP: z 1000 do 1200.
    • Zmniejszono koszt zaklęcia: z 80/180 do 60/160.
  • Ornn
    • Zwiększono HP: z 1000 do 1200.
  • Sylas
    • Zwiększono HP: z 1000 do 1200.
  • Syndra
    • Zwiększono HP: z 700 do 900.
  • Azir
    • Zwiększono HP: z 800 do 900.
  • Hwei
    • Zwiększono HP: z 800 do 900.
  • Lissandra
    • Zwiększono HP: z 1000 do 1200.
  • Xayah i Rakan
    • Zwiększono HP Rakana: z 1100 do 1200.
    • Zwiększono HP Xayah: z 850 do 900.
  • Sett
    • Zwiększono HP: z 1000 do 1200.
  • Udyr
    • Zwiększono HP: z 950 do 1050.

Osłabienia

  • Senna
    • Zmniejszono obrażenia umiejętności: z 245-255% do 230-240%.
    • Zmniejszono skalowanie się umiejętności z AP: z 20-45% do 10-25%.
  • Yone
    • Zmniejszono szybkość ataku: z 0,9 do 0,85.
  • Volibear
    • Zwiększono koszt zaklęcia: z 0/50 do 10/60.
  • Irelia
    • Ataki podstawowe będą teraz poprawnie namierzać cztery najbliższe cele do Irelii, nie do ostrzy.

Modyfikacje

  • Gnar
    • Zwiększono konwersję AP w AD: z 2% do 4%.
    • Zmniejszono maksymalną ilość stacków: z 50 do 25.
  • Kai'Sa
    • Zwiększono HP: z 700 do 900.
    • Zmniejszono szybkość ataku: z 0,85 do 0,8.

Więcej na temat zmian w patchu 14.8 w TFT znajdziecie tutaj. Aktualizację samego League of Legends omówiliśmy zaś w tym artykule.