Kolejne mecze w ramach Pucharu Polski Cybersport zakończone. Dzisiaj w akcji mogliśmy obejrzeć formacje z grupy C oraz D. O zwycięstwo w drabinkach wygranych zmierzyły się Plac Zabaw z Maestro Burgerami oraz Pompa Team ze Studentami na odwyku. Zgodnie z oczekiwaniami, awans do ćwierćfinałów zapewniły sobie MB oraz PT. Przegrani dzisiejszych spotkań powalczą o awans w meczach ostatniej szansy w przyszłym tygodniu.

Plac Zabaw 1:2 Maestro Burgery

Pierwsza bitwa na Summoner's Rift mimo udanego startu Maestro Burgerów ostatecznie zakończyła się zwycięstwem Placu Zabaw. Wszystko za sprawą słabej gry dookoła Barona MB – choć Meleks i kompani zdobyli fioletową bestię, na konto PZ trafiły trzy fragi. Po zdobyciu kolejnego Nashora ekipa Amirite'a otworzyła rezultat meczu. Burgery wyciągnęły wnioski z porażki i w kolejnym starciu znacznie lepiej kontrolowali okolice dookoła Barona. Po 38 minutach wyrównali stan serii. Trzecie spotkanie było najbardziej zacięte, jednak z każdym kolejnym Nashorem zdobytym przez MB przewaga rysowała się coraz bardziej. Niespełna 43 minut potrzebowali podopieczni VoVa, aby ostatecznie zapewnić sobie udział w ćwierćfinale Pucharu Polski Cybersport.

Pompa Team 2:0 Studenci na odwyku

Drugie spotkanie dnia było znacznie bardziej jednostronne. Pompa Team od pierwszych minut kontrolował tempo gry i szybko powiększał swoją przewagę. Decydujący cios PT zadało po zaledwie 23 minutach zmagań, mając na koncie o 13 tys. złota więcej niż rywale. W kolejnym starciu nie zwolnili tempa – jeszcze przed 10. minutą Cinkrof czterokrotnie wysyłał rywali do fontanny, a jego głównym celem był wrogi jungler. Siedem minut później po błędzie Luukka Pompa unicestwiła swoich rywali po raz pierwszy. Zwieńczeniem dominacji PT był penta kill w wykonaniu Cinkrofa.

Kolejne mecze w ramach PPC odbędą się w następną środę. Wtedy zostaną rozegrane finały drabinki przegranych w grupach A oraz B. Następnego dnia czekają nas ostatnie mecze w dwóch pozostałych zestawieniach. Pełny harmonogram oraz więcej informacji możecie znaleźć w naszej relacji tekstowej.