ALSEN-Team to organizacja, której w niektórych kręgach możemy przypisać status kultowej. To właśnie z tej drużyny wyszli tacy zawodnicy, jak Janusz "Snax" Pogorzelski, Jacek "MINISE" Jeziak czy Grzegorz "SZPERO" Dziamałek. Ostatnimi czasy marka ta jednak znacznie podupadła i dopiero teraz wydaje się, że może ona ponownie stanąć na nogi. – Alsen był z polskimi graczami od zawsze. Wspieraliśmy środowisko jeszcze nim nastała moda na esport, a katowicki Spodek zaczął wypełniać się co roku fanami sportów elektronicznych. Teraz się zmieniamy! Wierzymy, że przed naszą organizacją jeszcze wiele sukcesów – zapowiedział prezes Alsen, Jan Zdebel.

Pierwsze zmiany dosięgną sekcji FIFA, która ostatnimi czasy była chlubą i głównym przedstawicielem ALSEN. Wystarczy wspomnieć, że jej reprezentanci, Bartek „bejott” Jakubowski i Marcin „mrn” Sczes i Nikodem, znaleźli się w czołowej czwórce 7. sezonu PlayStation League. Uznaniu tych, a także innych zasług obu graczom zaproponowano profesjonalne kontrakty, które zostaną podpisane już niedługo. – Dla nas, jako zawodników to bardzo ważne. Gra na najwyższym poziomie dużo nas kosztuje, a dobry kontrakt zapewnia mi „spokojną głowę” przed startem FIFY 19 oraz pewność, że w trakcie sezonu nie zostaniemy bez organizacji – przyznał w oficjalnym oświadczeniu bejott.

Jak zostało już zaznaczone we wstępie, ALSEN to spora część historii sceny Counter-Strike'a, nic więc dziwnego, że włodarze organizacji już teraz ogłosili plany otwarcia nowych dywizji: – Podchodzimy do sprawy przede wszystkim rozsądnie. Mamy poważne plany i prowadzimy różne rozmowy, ale musimy pamiętać, że esport ostatnio bardzo się zmienił. Rola organizacji i oczekiwania zawodników są zupełnie inne niż kilka lat temu. Nowe sekcje ogłosimy wtedy, kiedy będziemy mogli zapewnić im prawidłowy rozwój. Odpowiedzialność i profesjonalizm, tym zamierzamy się wyróżniać – zapewnił Adam Kusiak, koordynator projektu ALSEN-Team.

O nowym starcie ALSEN świadczyć ma również przekazywane za pośrednictwem różnych kanałów informacji hasło "Back to the Game" – ma ono wyraźnie pokazać, że organizacja na scenie obecna jest od dawna, ale teraz zamierza powrócić do czołówki. W tym celu postawiono również na delikatną zmianę identyfikacji wizualnej. – Dokonaliśmy niewielkiego rebrandingu, aby po pierwsze zaznaczyć nowy start, a po drugie zaadaptować się do realiów obecnego rynku. Nie zrywamy jednak z naszą historią – dobrze znana fanom litera ,,A’’ przeszła tylko delikatny lifting. Jeśli esportowo jesteśmy w trakcie budowania pozycji, to wizualnie nie odbiegamy od światowej czołówki – to z kolei słowa Marzeny Łukaszczyk, manager ds. marketingu w ALSEN. Wraz z nowym hasłem ALSEN zaprojektuje również specjalną linię odzieży, która zostanie zaprezentowana we wrześniu razem z nowymi koszulkami meczowymi.

Cała akcja jest wynikiem współpracy ALSEN-Teamu oraz agencji eMine.pro, która brała także udział m.in. przy przygotowywaniu nowych kontraktów dla graczy, a także będzie wspierać organizację oraz zawodników we wszystkich przyszłych działaniach.