Od momentu wydania PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS w marcu 2017 roku, tytuł ten cieszy się ogromną popularnością wśród graczy. 8 września PUBG stał się pierwszą grą, która przez 365 dni z rzędu osiągała co najmniej 1 milion graczy w szczytowym momencie. Seria tytułu od PUBG Corp. zakończyła się już następnego dnia, wraz z premierą wersji beta Call of Duty: Black Ops 4.

Przez wspomniany już rok, PUBG był najchętniej oglądaną grą na portalu Twitch, osiągając dzienny czas oglądania na poziomie ponad 550 tysięcy godzin. Zgodnie ze statystykami dewelopera gry, PUBG sprzedało się w ilości ponad 50 milionów kopii. Nie zapominajmy również o urządzeniach mobilnych, na których gra jest już dostępna od pewnego czasu.

Popularność PUBG-a na Twitchu przyciągnęła licznych sponsorów, którzy zdecydowali się podjąć współpracę z najpopularniejszymi streamerami. Do tego grona zaliczają się chociażby Mike "shroud" Grzesiek czy Guy “Dr Disrespect” Beahm. Twórcy gry również nie mają powodów do narzekania – Intel był głównym sponsorem rozgrywanego pod koniec lipca w Berlinie PUBG Global Invitational z pulą nagród w wysokości 2 milionów dolarów.