Po trzech dniach Valve powraca do nas z kolejną aktualizacja Counter-Strike: Global Offensive. Jeżeli jednak zmartwił was poprzedni update wprowadzający rangi w trybie Danger Zone, to tutaj na pewno nie będzie lepiej. Twórcy CS-a skupili się bowiem na kwesti działania sieci oraz serwerów, wprowadzając pewne poprawki w celu ich optymalizacji. Generalnie zmian nie ma zbyt wiele i ich pełną listę, jak zawsze, prezentujemy poniżej:

Sieć

  • dodano oddzielny dla każdego połączonego klienta framework związany z analizą ruchu na kanale sieciowym serwera gry
  • dodano opcję serwera "net_chan_limit_msec", która umożliwia operatorowi na ograniczenie czasu, który serwer gry może przeznaczyć na przetwarzanie pakietów dla każdego klienta. Klient, którego przesyłane pakiety spowodują przekroczenie określonego czasu, zostanie wyrzucony z serwera. Limity czasu przetwarzania będą także ustawione na oficjalnych serwerach gry.
  • dodano opcję serwera "net_chan_stats_dump", która po włączeniu będzie przedstawiać statysyki każdego kanału sieciowego, kiedy ten kanał będzie zamknięty. Statystyki zawierają wiadomości, przsepustowość łącza oraz czas przerwania przetwarzania procesora