Nadszedł czas, by przedstawić Wam kolejny artykuł z cyklu Hossa Esport. W dzisiejszym tekście znajdziecie informacje na temat takich współprac, jak umowa Hondy z League of Legends Championship Series lub GRIDa z imprezą StarLadder Major Berlin, którego rozgrywki rozpoczęły się właśnie dziś. Wspomnieliśmy także o nowym członku grupy udziałowców FaZe Clanu.

Japońska marka Honda stała się wyłącznym sponsorem motoryzacyjnym północnoamerykańskich zawodów League of Legends Championship Series organizowanych przez Riot Games. Umowa rozpoczęła się od letnich play-offów amerykańskich zmagań, które miały swój start 10 sierpnia. Porozumienie będzie aktualne także na finałach w Detroit w dniach 24-25 sierpnia. Honda będzie sponsorem nagrody League MVP oraz LCS Scouting Grounds, czyli turnieju dla wschodzących talentów profesjonalnej sceny League of Legends.

fot. Secretlab

Producent krzeseł gamingowych Secretlab stał się oficjalnym partnerem duńskiej formacji Astralis. Od tego momentu marka z siedzibą w Singapurze będzie dostarczać swoje produkty zespołowi ze Skandynawii, a także poszerzy swoją ofertę o "Secretlab Astralis: Chair of Champions Edition", czyli krzesło stworzone we współpracy z Astralis.

fot. NSE

Brytyjska organizacja National Student Esports (NSE) ogłosiła partnerstwo z ESL, czyli marką zajmującą się organizowaniem turniejów. W ramach umowy NSE i ESL będą wspólnie pracować nad inicjatywami mającymi na celu zaangażowanie studentów w ich całą ofertę. Współpraca będzie trwała przez cały następny rok akademicki.

fot. GRID

Esportowa platforma danych GRID nabyła wyłączne prawa do dystrybucji danych dla nadchodzącego Majora w Berlinie organizowanego przez StarLadder. Jak wytłumaczył Charles Hanley-Nickolls, wiceprezes partnerstwa w GRID, ich platforma wykorzysta moc danych StarLaddera do generowania przychodów dla organizatora turnieju, a także do ochrony przed grupami, które kradną dane w celach komercyjnych. Usługa Stats and Insight stworzona przez GRID zapewni informacje i analizy takie jak ta pokazana powyżej. Wszystkie będą mogły być wykorzystane przez StarLaddera w celu zwiększenia przychodów sponsora, spotęgowania zaangażowania za pośrednictwem mediów społecznościowych i ich strony internetowej czy poprawy jakości oraz odbioru transmisji.

Organizator turnieju League of Legends Championship Series – Riot Games, poinformował o rozszerzeniu partnerstwa z MasterCard właśnie o owe zmagania. Poszerzona umowa będzie miała moc już podczas LCS Summer Split Finals in Detroit, a MasterCard będzie partnerem ceremonii otwarcia tych rozgrywek. Co ciekawe posiadacze kart owej spółki otrzymają możliwość wycieczek za kulisy, spotkań z VIP-ami oraz profesjonalnymi graczami.

fot. ENCE

Już podczas nadchodzącego Majora w Berlinie będziemy mogli zobaczyć na koszulkach zawodników ENCE logo Red Bulla. Wszystko to dzięki rozszerzeniu współpracy obu marek. Co ciekawe podjęto taki krok już po siedmiu miesiącach wspólnej kooperacji. Partnerstwo firmy produkującej napoje energetyczne z ENCE nadal będzie opierać się będzie na zakresie publikowanych treści.

fot. Secretlab

Firma Secretlab została ogłoszona oficjalnym partnerem The International 2019. W ramach tej współpracy dostarczyła ona na imprezę krzesła dla graczy uwidocznione powyżej. Z produktu Secretlab skorzysta każdy zawodnik z osiemnastu uczestniczących w turnieju formacji. Warto zauważyć jak wiele wydarzeń i marek wspiera w ostatnim czasie producent z siedzibą główną w Singapurze. Secretlab działa już z takimi organizacjami jak Astralis czy Cloud9, a także z wieloma interesującymi wydarzeniami esportowymi, które obserwuje wielu pasjonatów sportów elektronicznych na całym globie – jak choćby wcześniej wspominane TI9 czy StarLadder Major Berlin 2019.

fot. FaZe Clan

Amerykański raper Kiari Kendrell Cephus znany pod pseudonimem "Offset" zainwestował w FaZe Clan i tym samym dołączył do grupy jego właścicieli. W komunikacie informującym o tym wydarzeniu niestety nie poinformowano jaką kwotę wokalista ulokował w organizacji. – Uwielbiam gry, a esport to przyszłość. Te dwa fakty sprawiają, że słuszne jest bycie częścią największej organizacji e-sportowej, mającej na pokładzie jednych z najlepszych graczy na świecie – skomentował 27-latek.

fot. Newzoo

Team Liquid ogłosił partnerstwo z marką zajmującą się analizowaniem branży gier i sportów elektronicznych – Newzoo. Współpraca ta ma na celu powiększenie bazy wiedzy i doświadczenia holenderskiej organizacji o wiedzę rynkową i specjalistyczną przedsiębiorstwa. Zdecydowanie pomoże to włodarzom Liquid w podejmowaniu mądrzejszych decyzji i osiąganiu znaczniejszych sukcesów.


Więcej artykułów z cyklu Hossa Esport można znaleźć pod tym linkiem.