Valve nas rozpieszcza! Wcześniej aktualizacji nie było przez blisko trzy tygodnie, co było oczywiście spowodowane trwającym wówczas StarLadder Major Berlin 2019. Teraz natomiast deweloperzy już drugi dzień z rzędu przychodzą do nas z garstką poprawek – i "garstka" to akurat bardzo odpowiednie słowo, bo ponownie skupiono się raczej na drobnych modyfikacjach. Największa zmiana to ułatwienie graczom przekazywania zewnętrznym stronom dostępu do historii spotkań. Pełną listę nowości prezentujemy poniżej:

MISC

  • zaktualizowano grawerowanie na trofeach dla mistrzów oraz finalistów Majora
  • naprawiono rzadkie sytuacje, w których pokazywał się niezainicjowany panel MVP
  • wprowadzono kilka poprawek związanych ze stabilnością gry

SDK

  • użytkownicy mogą od teraz tworzyć kod uwierzytelniający, który da zewnętrznym serwisom i aplikacjom dostęp do ich historii spotkań
  • twórcy stron i aplikacji mogą znaleźć więcej informacji pod tym adresem:
  • https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive_Access_Match_History