To miał być ten dzień. Dziś miało nastąpić przełamanie passy serwerowych niepowodzeń ekipy Cybersport.pl. Niestety, cytując klasyka, miało być jak nigdy, a wyszło jak zawsze. Redakcja naszego portalu musiała bowiem przełknąć gorzką pigułkę, uznając wyższość przedstawicieli IzakTV w showmatchu rozgrywanym w ramach akcji #zostańwdomu.

Cybersport 0:2 IzakTV
Nuke 8:16 Mirage 9:16 Inferno

Spotkanie zainaugurował dość niespodziewanie Nuke – mapa przecież bardzo taktyczna, a trudno powiedzieć by którakolwiek ze stron jakiekolwiek taktyki przygotowała. Z zakulisowych rozmów dało się wywnioskować, że jeszcze na kilka minut przed startem meczu nasi reprezentanci sprawdzali z pomocą Wujka Google najważniejsze smoke'i na tej lokacji. I trzeba powiedzieć, że dało to swój efekt, bo Cybersport wygrał nawet pierwsze dwie rundy. W miarę upływu czasu było jednak coraz gorzej, choć warto dodać, że nasza redakcja grała w pierwszej połowie w roli terrorystów, co na Nuke'u oczywiście mogło sprawiać dodatkowe problemy. Trudno jednak powiedzieć, by po zmianie stron gra Tomasza "Tomasho" Jóźwika i spółki uległa szczególnej poprawie. Znów wypunktowywali nas rywale, a w odwróceniu losów meczu nie pomagała kiepska dyspozycja Daniela "Uspka" Kasprzyckiego. Koniec końców pierwsza lokacja powędrowała na konto IzakTV.

Ostatnią nadzieją Cybersportu był dobrze znany każdemu polskiemu graczowi Counter-Strike'a Mirage. Tam postawa naszej redakcji napawała optymizmem, bo przez długi czas trzymaliśmy kontakt z przeciwnikiem. Do przerwy było "tylko" 5:10, ale po wygranej pistoletówce niemal złapaliśmy konkurentów, zbliżając się do nich na dwa oczka. Od tego momentu zaczęły się głupie błędy, a zamiast jedności, jaką reprezentujemy podczas pracy, rozpoczęła się próby indywidualnego zaskoczenia przeciwników, które raz po raz paliły na panewce. Wobec tego końcowy rezultat nie był trudny do przewidzenia – z kolejnego wyraźnego zwycięstwa cieszyła się ekipa IzakTV. GG!

Na gorąco po meczu krótko występ swojej drużyny skomentował jej samozwańczy lider, Marcin "Marnyr" Gabren. – Tak się kończy brak realizacji założeń taktycznych. Brakowało jakości z przodu, potrafimy grać lepiej. Dziś byliśmy niestety tylko tłem dla naszych rywali, ale na szczęście wiemy, co należy zmienić – zamierzamy mianowicie pozyskać pięciu nowych graczy. Albo przynajmniej potrenować w obecnym zestawieniu – nie krył rozgoryczenia mój redakcyjny kolega.

***

W międzyczasie udało mi się zamienić kilka słów z Danielem "Uspekiem" Kasprzyckim:

– Fatalnie wyglądasz. Powiedz, jak to było z tą twoją sytuacją w drugiej połowie?

– Fatalny to ty jesteś, następne pytanie proszę.

– No to powiedz, jak to było z tą sytuacją w drugiej połowie?

– Z panem już nie rozmawiam, dziękuję.

Również podziękowałem i rozeszliśmy się w swoje strony.

***

Statystyki spotkania:

Gracz Bilans K/D Ratio
Nuke Mirage Inferno Łącznie
KartoniQ 30:10 18:11 48:21 2,29
PanRoślinka 29:18 20:12 49:30 1,63
yahoo_1999 26:16 26:16 1,62
thazzu 14:10 14:10 1,40
Tomasho 17:21 26:15 43:36 1,19
Syn 11:20 25:18 36:38 0,95
Kozak_Lkr 21:19 14:21 35:40 0,88
dawer (ten od LoL-a) 12:18 15:21 27:39 0,69
Serrek 15:14 6:17 21:31 0,68
Marnyr 15:20 12:21 27:41 0,66
Uspek (też od LoL-a) 7:21 6:18 13:39 0,33

A teraz już na poważnie – dzięki IzakTV za rzucenie nam wyzwania, Kubie Janaszkowi i ekipie Games Clash za możliwość transmisji tego pojedynku na ich kanale, a Damianowi "Xo" Gołembiewskiemu oraz Kosmie "Carmonowi" Baniewiczowi za użyczenie swoich głosów i komentarz. Do następnego!