Dopiero co na serwerach League of Legends pojawił się hotfix o numerze 10.25b, a Riot Games już zapowiada zmiany, które nadejdą wraz z początkiem przyszłego roku. W roli głównej oczywiście ponownie występuje Mark "Scruffy" Yetter, który planowaną aktualizacją podzielił się za pomocą Twittera. I chociaż do jej wprowadzenia daleko, wszak jest zaplanowana na 6 stycznia, to już dzisiaj można powiedzieć, że będzie ona niemała.

Osłabieni bohaterowie

W zakresie nerfów Riot przygotował drobne poprawki zaledwie trzech bohaterów.

  • Master Yi
    • Cios Alfa (Q):

      • Dłuższy czas odnowienia umiejętności z 18-14 na 18-16
  • Fiddlesticks
    • Obfite Żniwa (W):
      • Dłuższy czas odnowienia umiejętności z 9-7 na 10-8
  • Pantheon
    • Mniejszy regeneracja zdrowa z 10 na 9
    • Skok z Tarczą (W):
      • Mniejsze skalowanie wzmocnionego zaklęcia ze 135-165% na 120-165%

Wzmocnieni bohaterowie

Jeżeli mowa o buffach, to nie ma co ukrywać, że będą to w większości pomniejsze, kosmetyczne zmiany.

  • Ryze
    • Przeciążenie (Q):
      • Mniejszy koszt many z 40 na 40-32
  • Qiyana
    • Większe regeneracja zdrowia z 8.5 na 9
    • Większe regeneracja zdrowia co poziom z 0.65 na 9
    • Większe obrażenia od ataku z 64 na 66
  • Xayah
    • Wezwanie Ostrzy (E):
      • Krótszy czas odnowienia umiejętności z 12-8 na 10-8
      • Mniejszy koszt many z 40 na 30
  • Karma
    • Inspiracja (E):
      • Większa podstawowa wartość tarczy z 80-200 na 80-240
  • Gnar
    • Rzut Bumerangiem/Daj Kamienia! (Q):
      • Mniejsze obrażenia w formie Mega-Gnara z 5-165 na 25-205
      • Dłuższe spowolnienie w formie Mega-Gnara z 15-35% na 30-50%
    • Hop/Miazga (E):
      • Większy zasięg w formie Mega-Gnara z 600 na 675
      • Dłuższy czas trwania dodatkowej prędkości ataku w formie Mini-Gnara z 4 na 6 sekund

Zmiany bohaterów

Yasuo i Yone dalej będą szukać idealnego balansu w związku ze swoją pasywną umiejętnością i mechaniką co do obrażeń krytycznych.

  • Yasuo
    • Mniej wartości obrażeń co poziom z 3.2 na 2.2
    • Droga Wędrowca (bierna):
      • NOWE: bonus od obrażeń krytycznych ze 100 na 150%
      • Mniejsza konwersja obrażeń krytycznych z 1% na 0.5 AD na 1% na 0.4 AD
  • Yone
    • Mniej wartości obrażeń co poziom z 3 na 2
    • Szlak Łowcy (bierna):
      • NOWE: bonus od obrażeń krytycznych ze 100 na 150%
      • Mniejsza konwersja obrażeń krytycznych z 1% na 0.5 AD na 1% na 0.4 AD

Zmiany w przedmiotach

Czas na przedmioty, czyli ponownie crème de la crème, wszak tutaj szykują się ponownie największe zmiany. Mowa głównie o przedmiotach mitycznych, których statystyki poważnie się zmienią.

  •  Przedmioty pod głębokie rany
    • Dłuższe trwanie debuffa (z 2 na 3 sekundy)
  • Pieśń Bitewna Shurelyi
    • Większa dodatkowa prędkość ruchu (z 40% na 60%)
  • Kostur Archanioła
    • Większa moc umiejętności (z 60 na 65)
    • Szafirowy Kryształ zastąpiony Wzmacniającą Księgą w ścieżce budowania
  • Uścisk Serafina
    • Większa moc umiejętności (z 60 na 65)
  • Ioniańskie Buty Jasności Umysłu
    • Więcej przyśpieszenia umiejętności (z 15 na 20)
  • Huragan Runaana
    • Mniejszy koszt (z 3400 na 2500 szt. złota)
    • Mniejsze obrażenia pocisków Furii Wiatru (z 40-70% na 40%)
    • Mniej obrażeń od ataku (z 25 na 0)
    • Kilof zastąpiony Długim Mieczem w ścieżce budowania
  • Muramana
    • Szok nie aplikuje się już jedynie do fizycznych zaklęć
    • Większy koszt (z 2600 na 2900 szt. złota)
    • Szafirowy Kryształ zastąpiony Długim Mieczem w ścieżce budowania
    • Mniejsze obrażenia pasywne szoku (z 4% na 2,5%)
    • Więcej many zmienionej na obrażenia od ataku (z 2% na 2.5% przy aktywowaniu)
  • Mroczne Ostrze Draktharru
    • Więcej obrażeń od ataku (z 55 na 60)
    • Mniejsze obrażenia Nightstalkera (pasywnej umiejętności; ze 100, +30% bAD, na 65, +25% bAD)
    • Więcej obrażeń od ataku w przypadku upgrade'a Ornna (z 70 na 75)
  • Hextechowy Pas Rakietowy
    • Mniejsze obrażenia Supersonic (aktywnej umiejętności; ze 175-250, +15 AP, na 125, +15% AP)
    • Więcej przyśpieszenia umiejętności (z 80 na 90)
    • Więcej dodatkowego zdrowia (z 250 na 300)
    • Więcej przyśpieszenia umiejętności w przypadku upgrade'a Ornna (z 110 na 120)
    • Więcej dodatkowego zdrowia w przypadku upgrade'a Ornna (z 350 na 400)
  • Nocny Żniwiarz
    • Mniejsze obrażenia Soulrenda (pasywnej umiejętności; ze 125-200, +15 AP, na 125, +15% AP)
    • Więcej przyśpieszenia umiejętności (z 80 na 90)
    • Więcej dodatkowego zdrowia (z 250 na 300)
    • Więcej przyśpieszenia umiejętności w przypadku upgrade'a Ornna (z 110 na 120)
    • Więcej dodatkowego zdrowia w przypadku upgrade'a Ornna (z 350 na 400)
  • Moc Trójcy
    • Mniejsze obrażenia od ataku (z 35 na 25)
    • Więcej przyśpieszenia umiejętności (z 10 na 20)
    • Więcej obrażeń od ataku w przypadku upgrade'a Ornna (z 45 na 35)
    • Więcej przyśpieszenia umiejętności w przypadku upgrade'a Ornna (z 15 na 25)
  • Chłeptacz Posoki
    • Mniejsze obrażenia Unikalnego Cięcia (aktywnej umiejętności; ze 110% dodatkowego AD na 100% dodatkowego AD)
    • Więcej leczenia z Unikalnego Cięcia (z 20% całkowitego AD, +12% brakującego zdrowia, na 25% całkowitego AD, +12% brakującego zdrowia)
    • Unikalne Cięcie będzie od teraz kalkulowane osobno za każdego trafionego bohatera
  • Łamacz Falangi
    • Mniejsze obrażenia Zatrymującego Cięcia (aktywnej umiejętności; ze 110% całkowitego AD na 100% całkowitego AD)
    • Mniejsze obrażenia od ataku (z 50 na 45)
    • Więcej przyśpieszenia umiejętności (z 10 na 20)
    • Mniejsze obrażenia od ataku w przypadku upgrade'a Ornna (z 60 na 55)
    • Więcej przyśpieszenia umiejętności w przypadku upgrade'a Ornna (z 15 na 25)
  • Szpon Ciemnego Typa
    • Mniejsze obrażenia Sandswipe (aktywnej umiejętności; ze 100, +30% bAD, na 65, +25% bAD)
    • Więcej przyśpieszenia umiejętności (z 10 na 20)
    • Więcej przyśpieszenia umiejętności w przypadku upgrade'a Ornna (z 15 na 25)
    • Mniej obrażeń od ataku w przypadku upgrade'a Ornna (z 80 na 75)