Valve lubi zaskakiwać i kilka godzin temu zrobiło to ponownie. Amerykańska firma udostępniła bowiem nową aktualizację Counter-Strike'a: Global Offensive, która nie byłaby niczym szczególnym, gdyby nie ta jedna zmiana. Postanowiono bowiem, że bot nie będzie już zastępował gracza, który rozłączy się z serwerem między innymi w matchmakingu. Dlaczego? Bardzo dobre pytanie, ale odpowiedzi na nie nie znamy. Poza tym do CS:GO wprowadzono też kilka innych, mniej istotnych zmian.

Rozgrywka:

  • bot nie zastąpi już gracza, który rozłącza się lub jest wyrzucany z klasycznej rozgrywki turniejowej bądź meczu w trybie Skrzydłowy. Jeśli cała drużyna wyjdzie z serwera, dołączy na niego jeden bot, który będzie stał na jej respawnie,
  • poprawiono nawigację botów w arenach rozgrzewkowych.

Modele:

  • zredukowano rozmiar rękawów SWAT, by były dopasowane do innych modeli.

MISC:

  • naprawiono błąd krytyczny w dedykowanym serwerze na Windowsie, który pojawiał się, gdy wywoływana była komenda "version",
  • pingi nie poruszają się już, kiedy przechodzą przez nie gracze, bronie nie będą już podświetlane w trybie turniejowym,
  • poprawki w trybie Odbijania na mapach Mirage i Train.

Perfect World:

  • konta, które pomyślnie ukończyły rządową weryfikację uzyskały status CS:GO Prime Account na chińskim Steamie.

Mapy:

  • Ancient:
    • optymalizacja,
    • usunięto bugi związane z clippingiem,
  • Cache:
    • usunięto pixelową lukę na respawnie terrorystó przy kontenerach,
    • poprawiono kolorystykę kontenerów,
    • naprawiono eksplozję bomby na BS-ie A,
  • Engage:
    • usunięto kilka miejsc, w których można było się podsadzać,
    • dodano schody w garażu, by rotacje były płynniejsze,
    • wokół A i środka wprowadzono tłukące szkoło. Można przez nie wrzucić smoke'i i flashe,
    • usunięto biurową przestrzeń na środku,
    • dodano drabinę na A od strony respawnu CT,
    • oba wejścia do domku zostały poszerzone, by poprawić ruch pomiędzy A i środkiem,
    • obniżono górną część A i most, by bombsite był bardziej przejrzysty,
    • usunięto kilka dziwnych kątów na BS-ie A,
    • usunięto zbyteczne obszary na BS-ie A,
    • usunięto bałagan na BS-ie A,
    • poprawiono FPS-y na całej mapie,
  • Guard:
    • poszerzono wewnętrzną część łącznika,
    • zredukowano rozmiar kąta restauracyjnego,
    • poprawiono ułożenie plandeki na ciężarówce, by wyeliminować niektóre pozycje,
    • obniżono połowę ściany na schodach,
    • poprawiono timing wejścia CT poprzez przesunięcie respawnu do tyłu,
    • skrzynie obok wieży przesunięto bardziej w kierunku pitu,
    • poprawiono widoczność na długim dystansie,
    • usunięto skrzynkę elektryczną obok rowerów,
    • zredukowano ilość szkła, które można rozbić w sklepie,
    • zablokowano kąt pomiędzy boostem CT a pitem,
    • powiększono dziurę na drabinie,
    • dodano nazwy lokacji,
    • wyeliminowano możliwość patrzenia na wieżę przez graczy, którzy zostali podsadzeni na śmietnik,
    • poprawiono poruszanie się w osi Z i krzyżujące się geo,
    • poprawiono różne tekstury nodraw,
    • usunięto miejsca, w których mogła utknąć bomba,
    • usunięto miejsce na ulicy, w którym mógł utknąć gracz,
    • poprawiono clipping na całej mapie,
    • poprawki wizualne.