Fabryka Futbolu to agencja menadżerska, która od ponad 10 lat działa na krajowym rynku piłkarskim. Dziś postanowiła ona jednak wyjść poza dobrze sobie znane ramy piłki nożnej i spróbować działań na gruncie sportu elektronicznego – w ten właśnie sposób powstała Fabryka Esportu.

Misją Fabryki Esportu jest wprowadzanie nowej jakości obsługi profesjonalnych zawodników esportowych. Nasz zespół łączy doświadczenia zebrane w piłce nożnej z dogłębną znajomością branży esportowej – napisano opublikowanym w mediach społecznościowych komunikacie. – Oprócz działań związanych z negocjowaniem kontraktów i transferów, naszych zawodników będzie wspierał zespół największych ekspertów w zakresie marketingu sportowego i prawa. Zadbamy także o ich przygotowanie mentalne oraz kondycję fizyczną. Zadaniem profesjonalnego esportowca jest skupienie się na grze, a naszym, jak najlepsze zadbanie o pozostałe aspekty jego kariery – dodano.

Za działalnością Fabryki Esportu stać będą osoby związane ze spółką matką, takie jak Tomasz Magdziarz, były zawodnik Lecha Poznań oraz właściciel Fabryki Futbolu, czy też Dominik Gorzelańczyk, który w esportowej odnodze FF objął stanowisko CMO. Nie zabraknie jednak także przedstawiciela esportowego środowiska, którym będzie Stanisław Stokłosa. W przeszłości sam próbował on swoich sił w Counter-Strike'u: Global Offensive, a obecnie współpracuje z Łukomski Niklewicz Adwokacką Spółką Partnerską, która odpowiadać będzie za prawną obsługę samej Fabryki Esportu, jak i jej klientów.

Agencja Fabryka Futbolu obecnie reprezentuje interesy m.in. reprezentantów Polski w piłce nożnej takich jak Jan Bednarek z Southampton, Karol Linetty z Torino czy też Bartosz Bereszyński z Sampdorii. To także ona odpowiadała za przenosiny Kamila Jóźwiaka i Jakuba Modera z Lecha Poznań odpowiednio do Derby County oraz Brighton & Hove Albion.