Nadszedł 18 lutego, a to oznacza, że dzisiaj na całym świecie pojawi się, bądź też już pojawił się najnowszy patch do League of Legends, który jest oznaczony numerem 11.4. Jest to pierwsza łatka w tym roku, która nie zmienia zbyt dużo, a wszystkie faktyczne zmiany były już zapowiadane na przestrzeni ostatnich dwóch tygodni. Dlatego też dzisiaj szczędzimy sobie powtarzania komentarzy i zapraszamy do konkretów.

Bohaterowie

Niewiele zmieniło się w przypadku aktualizacji bohaterów. Wiele z nich zostanie poprawionych w sposób zapowiadany przez Marka Yettera, z kilkoma wyjątkami. Warto jednak wspomnieć o niespodziewanym dołączeniu Katariny i Urgota do listy wzmocnionych czempionów. Dlatego też, żeby było przejrzyściej, zamieściliśmy ich na szczycie zbuffowanych postaci.

Osłabieni

  • Samira
    • Chojracki Impuls (Bierna):
      • Zmieniony przelicznik dodatkowych obrażeń (z 7,5 na 3,5-10,5% TAD)
    • Smykałka (Q):
      • Zmieniony przelicznik obrażeń (z 100 na 80-110% TAD)
    • Wirujące Ostrze (W):
      • Mniejszy czas trwania (z 1 na 0,75 sekundy)
    • Dziki Pęd (E):
      • USUNIĘTO: można zerwać się do przyjaciela
      • NOWE: Można od teraz doskakiwać przez wrogie wieże, ale priorytetowo celem będą bohaterowie.
      • Mniejsza prędkość zrywu (z 2050 na 1600 jednostek)
    • Piekielny Spust (R):
      • Większy czas odnowienia umiejętności (z 3 na 8 sekund)
  • Kai'sa
    • Icathiański Deszcz (Q):
      • Mniejsze obrażenia co pocisk (z 45-110 na 40-100 pkt)
      • Mniejsze maksymalne obrażenia jednemu przeciwnikowi (z 101,25-247,5 na 90-225 pkt)
      • Mniejsze maksymalne obrażenia po ewolucji (z 168-412,5 na 150-375 pkt)
  • Skarner
    • Mniej zdrowia co poziom (z 90 na 85 pkt)
    • Mniej podstawowego zdrowia (z 601 na 580 pkt)
  • Renekton
    • Rzeź Niewiniątek (Q):
      • Mniej leczenia z minionów (z 3-9 a 3-7 pkt)
      • Mniej leczenia z minionów przy wzmocnionej umiejętności (z 9-27 a 9-21 pkt)
  • Camille
    • Taktyczne Podcięcie (W):
      • Dłuższy czas odnowienia umiejętności (z 15-9 na 17-11 sekund)

Wzmocnieni

  • Katarina
    • Lotos Śmierci (R):
      • Większe skalowanie obrażeń przy trafieniu (z 25 na 25-35%)
      • Większe obrażenia każdego sztyletu (z 15% TAD [+9,9% za każde 100 łącznej prędkości ataku] na 16% TAD [+12,8% za każde 100% łącznej prędkości ataku])
      • NOWE: opis Lotosu Śmierci teraz określa, że poza efektami przy trafieniu nakłada również efekty przy ataku.
  • Urgot
    • Czystka (W):
      • Większe skalowanie obrażeń przy trafieniu (z 50 na 75%)
  • Caitlyn
    • Większa wartości ataku co poziom (z 3,3 na 3,8 pkt)
    • Więcej prędkości ataku co poziom (z 3,5 na 4%)
  • Fiora
    • Taniec Fechmistrzyni (Bierna):
      • Większe obrażenia (z 2,5% [+4,5% na 100 AD] na 3% [+5,5% na 100 AD])
  • Soraka
    • Deszcz Gwiazd (Q):
      • Większy bonus do prędkości poruszania się (z 15-25 na 20-30%)
    • Astralne Natchnienie (W):
      • Większe podstawowe leczenie (z 90-230 na 100-240 pkt)
  • Varus
    • Kołczan Rozkładu (W):
      • Większe dodatkowe obrażenia Q podczas ładunku (z 0-50 a 0-80%)
      • Większe obrażenia na podstawie brakującego zdrowia (z 9-21 na 10,8-25,2%)
  • Braum
    • Lodowcowa Szczelina (R):

      • Krótszy czas odnowienia (z 140-100 na 120-80 sekund)
  • Jinx
    • Większe podstawowe zdrowie (z 550 na 610 pkt)
  • Veigar
    • Złowrogie Uderzenie (Q):
      • Mniejszy koszt many (z 40-60 na 30-50 pkt)
    • Przedwieczny Wybuch (R):
      • Krótszy czas odnowienia (z 120-80 na 120-60 sekund)
  • Talon
    • Rozpruwanie (W):
      • Krótszy czas odnowienia (z 9 na 9-7 sekund)
      • Większe skalowanie obrażeń od ataku (z 40 na 55%)
  • Tryndamere
    • Więcej wartości podstawowego ataku (z 69 na 72 pkt)
  • Amumu
    • Większe podstawowe zdrowie (z 613 na 615 pkt)
    • Histeria (E):
      • Większe podstawowe obrażenia (z 75-155 na 75-175 pkt)
  • Lee Sin
    • Fala Dźwięku/Uderzenie Rezonansu (Q):
      • Mniejszy czas odnowienia umiejętności (z 11-7 na 10-6 sekund)

Przedmioty

Zmiany dotyczące przedmiotów praktycznie nie zmieniają się w porównaniu do tych zapowiadanych w zeszłym tygodniu – wyjątkiem jest dodatek ulepszonej przez Ornna Wiecznej Zmarzliny.

  • Wieczna Zmarzlina
    • Krótszy czas użycia (z 0,25 na 0,15 sekundy)
    • Zmieniony przepis (od teraz Zaginiony Rozdział + Różdżka Zniszczenia + Rozgrzany Klejnot + 450 szt. złota)
    • Więcej zdrowia (z 200 na 250 pkt; Ulepszenie Ornna z 330 na 350 pkt)
    • Więcej aktywnych obrażeń (ze 100 [+30% AP] na 125 [+25% AP])
  • Kosmiczny Impuls
    • USUNIĘTO: Prędkość ataku jest przyznawana przy uderzeniu
    • NOWE: Jeśli masz 160 AP, zyskaj 20 przyśpieszenia umiejętności i 10-30 prędkości poruszania się
    • Mniej przyśpieszenia umiejętności (z 30 na 20 pkt)
  • Ostrze Gniewu Guinsoo
    • Więcej prędkości ataku (z 40 na 45%)
  • Chempunkowy Łańcuchowy Miecz
    • Więcej zdrowia (z 150 na 250 pkt)
  • Śmiertelne Przypomnienie
    • Więcej wartości ataku (z 20 na 25 pkt)
  • Morellonomicon
    • Więcej mocy umiejętności (z 70 na 80 pkt)
  • Odnowienie Kamienia Księżycowego
    • Mniej podstawowego leczenia (z 70-100 na 50-100 pkt)

Lista zmian w dżungli:

Zapowiadane zmiany w lesie wejdą dzisiaj w życie. Jedyną różnicą w porównaniu do zeszłotygodniowych zapowiedzi jest brak zwiększenia zdrowia Ponurnikom. Zostało to finalnie wycofane z patcha.

  • Ponurnik (Gromp)
    • Mniej doświadczenia za zabicie (z 135–182,25 do 125–168,75 pkt doświadczenia)
    • Mniej złota za zabicie (ze 105 do 85 sztuk)
  • Skalniaki (Krugs)
    • Starożytny Skalniak (Ancient Krug)
      • Mniej bazowego doświadczenia za zabicie (z 37–49,95 do 27–36,45 pkt doświadczenia)
      • Mniej złota za zabicie (ze 42 do 32 sztuk)
    • Małe Skalniaki
      • Mniej bazowego doświadczenia za zabicie (z 18–24,3 do 16–21,6 pkt doświadczenia)
  • Szkarłatny Brzytwodziób (Crimson Raptor)
    • Mniej doświadczenia za zabicie (z 45–60,75 do 35–47,25 pkt doświadczenia)
    • Mniej złota za zabicie (ze 45 do 35 sztuk)

Naprawione błędy:

  • KLIENT LEAGUE: Odnaleźliśmy odznakę lojalności i przywróciliśmy ją do Kolekcji.
  • KLIENT LEAGUE: Naprawiono wyciek pamięci, który pojawiał się po świętowaniu każdej misji po grze, dzięki czemu klient powinien działać sprawniej.
  • Efekt wizualny osłabienia pancerza stworów i małych potworów za pomocą Umiejętności biernej — Odkształcanie Formy Rell został zmieniony.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że kara do prędkości ataku rakiet z Q — Zmienianka! Jinx wpływała na jej podstawową prędkość ataku, a nie tylko dodatkową.
  • Poprawiono wartość obrażeń od ataku Gruboskórności Steraka.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli zakupić Totemów Kontroli, gdy miejsce w ich ekwipunku zwalniało się po użyciu zaopatrzenia poza fontanną.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że R — Napaść z Cienia Talona stawała się widoczna dla wrogów, jeśli zabił któregokolwiek z nich za jej pomocą, gdy był wyposażony w Mroczne Ostrze Draktharru.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że niewidzialność z Mrocznego Ostrza Draktharru była anulowana, gdy bohater, który był w nie wyposażony, wziął udział w zabójstwie podczas efektu niewidzialności.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że unieruchomieni lub uziemieni bohaterowie mogli używać Łamacza Falangi.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Urwanie Chmury Potęgi Wichury wystrzeliwało mniej pocisków, niż powinno, gdy bohater był przenoszony do R — Wymiaru Śmierci Mordekaisera podczas używania Potęgi Wichury.

Aktualizacje systemów:

  • Otrzymywane leczenie wyświetla się tylko dla gracza, który go używa, i jego sojuszników.
  • Pasek otrzymywanego leczenia teraz bardziej odznacza się na tle innych efektów paska zdrowia.
  • Możecie teraz przeciągnąć róg sklepu, by zmienić jego wielkość. Ostrożnie, to łaskocze!
  • Panel szybkiego zakupu otrzymał kilka usprawnień w przypadku talizmanów. Teraz automatycznie zmienia kolejność talizmanów w zależności od tego, w jakie jesteście aktualnie wyposażeni, aby zaoszczędzić wam trochę czasu.
  • Poprawki i ulepszenia wydajności.