Fnatic powiększyło swoje grono partnerów biznesowych. I to w sposób nie byle jaki, bo brytyjska organizacja ogłosiła współpracę z funkcjonującym na stale rosnącym w sile rynku kryptowalut serwisem o nazwie Crypto.com.

Fnatic pomoże kibicom odkryć rynek kryptowalut

Obie strony podpisały pięcioletnie porozumienie, którego łączna wartość wynosi ponad 15 milionów dolarów. W jego ramach logo Crypto.com pojawi się na koszulkach pomarańczowo-czarnych, ale na tym nie koniec. Firmy zamierzają również prowadzić wspólną działalność związaną m.in. z tworzeniem treści przy pomocy zespołów, graczy i twórców treści reprezentujących Fnatic. Jednocześnie celem kooperacji ma być też zwiększenie świadomości w kwestii rynku kryptowalut, w związku czym  organizacja zamierza dać kibicom możliwość edukowania się w tej kwestii. Ponadto w przyszłości powstać ma także niewymienialny token Fnatic.

Światowi liderzy w esporcie i na rynku kryptowalut łączą siły w ramach przełomowej, długoterminowej współpracy. Fnatic może poszczycić się grupą jednych z najbardziej zaangażowanych fanów na świecie, a umowa zawarta z Crypto.com pomoże nam w jeszcze większym stopniu zaspokoić ich potrzeby. Z uwagi na fakt, że kryptowaluty powoli stają się główną metodą płatności, nie będzie lepszego momentu, by pomóc naszym kibicom w podejmowaniu mądrzejszych i bardziej przyszłościowych decyzji – przyznał Sam Mathews, dyrektor generalny organizacji.

Jesteśmy naprawdę podekscytowani tą współpracą, która stanowi kamień milowy dla naszej branży. Fnatic doskonaliło się zarówno grze, jak i poza nią i ma na swoim koncie ponad 200 tytułów, zasłużenie jest więc liderem esportu – stwierdził z kolei Kris Marszalek, współzałożyciel i dyrektor generalny Crypto.com, dla którego jest to szansa, by po raz pierwszy zaistnieć w sporcie elektronicznym. Serwis posiada jednak doświadczenia związane ze współpracą w innych branżach, takich jak chociażby UFC, Formuła 1 czy też piłka nożna.