Kampania Osiągaj więcej prowadzona przez markę Huawei to szereg angażujących aktywności w kilku różnych grach. Gracze, którzy chcieliby wygrać monitory gamingowe HUAWEI MateView GT 27", mogą spróbować sił chociażby w rywalizacji w VALORANTA. Na czele dwóch drużyn wyłonionych poprzez kwalifikacje staną Karolina "Nieuczesana" Brodnicka i Witold "Gucio" Tacikiewicz. By być na bieżąco, dołączcie do dedykowanego Discorda.

Dołącz do drużyny Nieuczesanej lub Gucia

Jeśli waszą specjalnością są właśnie strzelanki, to koniecznie musicie stanąć do boju o atrakcyjne nagrody w zawodach wspieranych przez firmę Huawei. Pierwsze otwarte kwalifikacje odbędą się 11 listopada (kwalifikacje Nieuczesanej), a drugie 12 listopada (kwalifikacje Gucia). Po dwie najlepsze drużyny z obu turniejów eliminacyjnych zmierzą się następnie w finałach kwalifikacji 13 i 14 listopada.

Mistrzów zmagań w VALORANTA poznamy 28 listopada, kiedy drużyny Nieuczesanej i Gucia staną do walki w wielkim finale. Zwycięzcy otrzymają nowe gamingowe monitory HUAWEI MateView GT 27", których zakrzywiony ekran o rozdzielczości 2K oferuje odświeżanie na poziomie 165 Hz, i 350 PLN nagrody pieniężnej. Na pozostałych finalistów czekać będą natomiast smartwatche HUAWEI Watch GT 2e i 350 PLN.

Harmonogram rozgrywek VALORANT Osiągaj więcej. Powered by Huawei:

Kwalifikacje Nieuczesanej:

Kwalifikacje Gucia:

28 listopada: finał turnieju VALORANTA Osiągaj więcej. Powered by Huawei streamowany na kanałach Twitch Nieuczesanej i Gucia.

Osiągaj więcej z Huawei

Chcesz wejść na wyższy poziom? Udowodnij to, podejmij wyzwanie i sięgnij po zwycięstwo w esportowych turniejach. Kampania "Osiągaj więcej" marki Huawei obejmuje serię angażujących aktywności dla graczy, którzy chcą wejść na wyższy poziom swoich umiejętności, realizować wyzwania i odnosić zwycięstwa. W ramach kampanii odbędą się m.in. rozgrywki w Teamfight Tactics, League of Legends i VALORANTA. W akcję zaangażowani są m.in. Remigiusz "Overpow" Pusch, Artur "Rybson" Gębicz czy Karolina "Nieuczesana" Brodnicka.

Jednocześnie na YouTube można śledzić serię filmów, w których twórcy (m.in. Dealerek, Tritsus, Tidzimi i inni) zachęcają do pokonania labiryntu w Minecrafcie, spróbowania swoich sił w niecodziennych trybach rozgrywki w World of Tanks i wejścia w świat sportów ekstremalnych poprzez grę Riders Republic.

Artykuł powstał przy współpracy z agencją gaming marketingu GAMESET