Wczoraj informowaliśmy o zmianach, jakie najprawdopodobniej zawitają do League of Legends wraz z kolejną aktualizacją. Dzisiaj poznaliśmy więcej szczegółów na temat modyfikacji, jakie wprowadzi patch 11.24. Dostaliśmy sporo cyfr i konkretów, dlatego warto jeszcze raz zagłębić się w nadchodzącą łatkę.

Patch 11.24 a zmiany w bohaterach

Zgodnie z zapowiedzią, wzmocnionym bohaterem będzie Ivern. Zielony Ojciec będzie dostawał więcej doświadczenia oraz złota za każdym razem, kiedy przejmie skalniaki. I... to by było na tyle, jeśli chodzi o jego zmiany. Na liście pojawiły się natomiast dwie nowe postacie – Samira oraz Caitlyn. Superumiejętność tej pierwszej nie będzie już kosztować many, podczas gdy Szeryf Piltover dostanie częściowy reset autoataku, kiedy zaatakuje wroga oznaczonego swoją pułapką lub siecią.

Tyle w kwestii buffów. Jedynym osłabionym bohaterem będzie za to Camille. Stalowy Cień będzie miał dłuższy czas oczekiwania na umiejętności pod klawiszem E. Ponadto tak zwany "sweetspot" zdolności W zada mniej obrażeń. Jeśli chodzi o postaci, będziemy mieli jeszcze jedną zmianę. Tym razem będzie to jednak modyfikacja Kleda. Podstawowe zdrowie Skaarla będzie się liczyć jako podstawowe zdrowie Kleda. Ponadto jego pupil dostanie więcej żywotności w późniejszych etapach gry. Oprócz tego Swarliwy Rajtar będzie czekał krócej na umiejętność pod klawiszem E.

Inne modyfikacje

To jednak tylko mała część zmian, jaką zobaczymy w następnej aktualizacji. Oprócz tego pojawi się między innymi wzmocnienie jednego przedmiotu, a mianowicie Kostura Archanioła, który będzie kosztować aż 400 sztuk złota mniej. Słabsze będą za to Rękawica Mroźnego Ognia, Aksjomatyczny Łuk, Kosmiczny Popęd oraz Zasłona Równości. Więcej nowości zobaczymy także w systemach run – wzmocnienie dostanie Zdobywca, podczas gdy osłabiony zostanie Drapieżnik. Modyfikacje przejdzie też Lodowcowe Ulepszenie. Szczegółowy opis zmian można znaleźć w oryginalnym tweecie:

Jak widać na załączonym screenie, Riot Games odpowiada też na wołanie graczy dotyczące nowych smoków. Każdy Chemtechowy potwór doda nam teraz nie 5, a 6 procent mnożnika obrażeń. Hextechowa bestia zapewni za to 6 procent dodatkowej prędkości ataku i doda 6 pkt do Ability Haste. Znerfiona zostanie za to Dusza tego pierwszego. Nasze "zombie" wykrwawi się o sekundę szybciej i będzie bardziej wrażliwe na obrażenia.