Niedawno na esportowej scenie pojawił się nowy projekt. I to projekt nie byle jaki, bo za organizacją Finetwork KOI stanęli piłkarz FC Barcelony i reprezentacji Hiszpanii, Gerard Piqué, oraz jeden z najpopularniejszych hiszpańskich streamerów, Ibai Llanos.

Mocny sponsor nowej organizacji

Prezentacja KOI odbyła się z wielką pompą i cieszyła się sporym zainteresowaniem. Nic więc dziwnego więc, że w związku z tym wszystkim formacja już na starcie przyciągnęła naprawdę ciekawych sponsorów. Jednym z nich jest motoryzacyjna marka CUPRA, której logo przez najbliższy rok będzie obecne na koszulkach reprezentantów organizacji. – CUPRA jest marką, która lubi stawiać sobie kolejne wyzwania. Najnowsza współpraca stanowi okazję do odkrycia nowych sposobów uczestnictwa w rozwoju profesjonalnego esportu. Dziedzina ta ma niemal trzy miliony miłośników w Hiszpanii, jak również cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. To pierwszy krok marki w świecie gier i początek ekscytującej współpracy z dwoma największymi osobowościami w dziedzinie sportu oraz esportu – przyznał Antonio Labate, dyrektor ds. strategii, rozwoju biznesu i operacji CUPRA.

Co istotne, logo podległej SEATOWI marki znajdzie się również w gaming housie KOI, a także będzie obecne na kanałach związanych z ekipą twórców treści. Ponadto CUPRA będzie mogła liczyć na promocję przy okazji rozgrywek organizowanych przez Riot Games. Wszak już teraz zespół Piqué i Ibaia może pochwalić się posiadaniem składu League of Legends, który występować będzie w LVP Superliga, najważniejszej lidze LoL-a w Hiszpanii. A jakby tego było mało w najbliższym czasie KOI powinno rozszerzyć swoją działalność również na scenę VALORANTA, co zostało już oficjalnie zapowiedziane. Spore zasięgi powinna generować również obecność obu założycieli, którzy mają aktywnie uczestniczyć w życiu organizacji.