Drobne poprawki w drobnej aktualizacji

Twórcy gry umożliwili graczom m.in. wzbogacanie listy zablokowanych słów. Dzięki temu baza wyrazów, które będą domyślnie banowane przez automatyczny system wykrywania niecenzuralnych słów, będzie mogła się z czasem powiększyć! Kolejnych zmian doczekał się też Ares, który wraz z poprzednią aktualizacją stał się zbyt łatwy w użyciu. Stąd zwiększenie jego ceny oraz odrzutu krzywej. Poprawiono także broń w zwarciu, by ta w krytycznych sytuacjach była bardziej niezawodna, a przez to przydatna. Znalazło się również miejsce dla poprawek związanych z pomniejszymi błędami w wydajności czy też funkcjach esportowych.

Oto pełny opis patcha 4.01 do VALORANTA:

Zmiany społecznościowe

  • Do ustawień dodano listę zablokowanych słów
    • W ustawieniach pojawiła się nowa sekcja „Lista zablokowanych słów”. Wpiszcie na nią słowa lub wyrażenia, których nie chcecie zobaczyć podczas gry

Aktualizacje broni

  • Ares
    • Zwiększono cenę z 1550 do 1600 kredytów
    • Zwiększono odrzut krzywej
    • Rozrzut zmalał z 0,8 do 0,7 pkt po 10 pociskach i z 1,0 do 0,7 pkt po 13 pociskach
    • Kucanie pozwala zwiększyć rozrzut i zmniejszyć odrzut z 40% do 25%
  • Broń w zwarciu
    • Obszary trafienia ataku za pomocą PPM są teraz o 1,5 raza większe. Obszary trafienia ataku za pomocą LPM są teraz większe niż obszary trafienia za pomocą PPM i mają nieco większy zasięg
    • Cele bliżej środka ataków nożem zostaną trafione w pierwszej kolejności, więc nie musicie się martwić o zmniejszenie precyzji
    • Dodatkowo: Atakowanie ścian nożem daje natychmiastowy efekt (przewidywane po stronie klienta)

Naprawione błędy

  • Bronie
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego animacje bezczynności z kolekcji Pochodzenia nie odtwarzały się w przypadku niektórych poziomów i wariantów w trybie obserwatora
  • Funkcje esportowe
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego skróty klawiszowe obserwatorów przypisane do graczy ulegały modyfikacji po zamianie stron
  • Wydajność
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego pojawiały się wykresy wydajności wymagające NVIDIA Reflex, których nie można było ukryć