Wisła Games 19 : 17
(Ancient)
MAD DOG'S PACT

Starcie na Ancient rozpoczęło się po myśli PACTU, który wpisał na swoje konto rundę pistoletową. W kolejnych minutach podopieczni Vincenta "VinSa" Jozefiaka coraz bardziej dominowali nad obrońcami tytułu, tylko okazjonalnie pozwalając im na jakąkolwiek odpowiedź. Doszło nawet do tego, że Wisła przegrywała już 2:7 i dopiero wtedy udało się jej przebudzić. Biała Gwiazda wreszcie wskoczyła na właściwe tory i momentalnie ruszyła po comeback. Był to zresztą zryw bardzo efektywny, bo w 14. rundzie byliśmy świadkami remisu. I chociaż ostatnie słowo należało do PACTU, bo to on ustalił wynik na 8:7, to Wiślacy zdecydowanie mieli powody do optymizmu.

Wszak to oni w drugiej połowie mieli przywdziać stroje antyterrorystów, co z pewnością stanowiło pewną przewagę. A przynajmniej tak powinno być w teorii, bo w praktyce o żadnej przewadze nie było miejsca. Zamiast tego Wisła i PACT dotrzymywały sobie kroku, rzadko kiedy odskakując przeciwnej piątce na większą liczbę punktów. Wobec tego remis z każdą kolejną minutą stawał się coraz bardziej realną opcją i faktycznie – chociaż gracze VinSa mieli aż dwie rundy meczowe, to ostatecznie o wszystkim przesądzić musiała dogrywka. W tej zdecydowanie lepiej wystartowała Wisła i bardzo szybko wysunęła się na prowadzenie, dzięki czemu stanęła przed szansą, by zamknąć wszystko korzystnym dla siebie rozstrzygnięciem. Potem co prawda nie obyło się bez nerwówki, ale udało się i to Biała Gwiazda zgarnęła dwa oczka, podczas gdy PACT musiał zadowolić się jednym oczkiem.


Po więcej informacji na temat ESL Mistrzostw Polski Wiosna 2022 zapraszamy do naszej relacji tekstowej.