Strukturalne zmiany w Fantasyexpo

GAM3RS_X to bowiem nic innego, jak zespół gamingowo-esportowy, który w związku ze zmianami strukturalnymi został wyodrębniony ze struktur agencji i od teraz działać będzie pod własnym brandem. – Branża gamingowa nie zatrzymuje się i dalej rozwija na wielu płaszczyznach. Uważam, że jest jeszcze bardziej obecna w naszym codziennym życiu niż kilka lat temu. Dlatego w GAM3RS_X chcemy zaprezentować innowacyjne podejście do cyfrowej rywalizacji udowadniając, że gaming może być dla każdego – niezależnie od wieku, płci, zainteresowań, czy niepełnosprawności – dla nas nie ma żadnych barier. To przełoży się na kilka bardzo interesujących formatów gamingowych, ale oczywiście także chcemy zadbać o zapalonych miłośników esportowych, dostarczając im wysokooktanowych emocji m.in. poprzez transmisję BLAST Premier, ale nie tylko. O jednej rzeczy na pewno już słyszeliście! – stwierdził Bartosz Wilczek, Head of Esports w GAM3RS_X.

Pierwsza połowa roku pod znakiem m.in. Majora CS:GO

Niemniej wspomniane BLAST Premier to nie wszystko, co nowa marka zaplanowała na pierwszą połowę roku. W sumie bowiem osoby odpowiedzialne za inicjatywę mają w zanadrzu "pięć monumentalnych projektów skupiających się zarówno wokół gier należących do kanonu cyfrowej rywalizacji, jak również tytuły wybijające się z esportowej klasyki". Co kryje się za tym mało konkretnym sloganem? Między innymi formaty własne, łączące świat cyfrowy z rzeczywistością, Virtual Cycling Challenge, Virtual Dancer, Game Jam Booster, a nawet organizacja drużynowych imprez League of Legends, również w formie lanowej. A do tego wszystkiego dochodzi PGL Major Antwerp 2022 oraz eliminacyjne turnieje Regional Major Ranking, które z ramienia GAM3RS_X transmitowane będą nie tylko w Polsce, ale również w Litwie, Łotwie, Czechach, Słowacji, Estonii, Bułgarii oraz Rumunii.

Gaming i esport zarówno na świecie, jak i w Polsce ma coraz mocniejszą pozycję, dlatego wiele firm dostrzega w tym obszarze ogromny potencjał marketingowy. Lata doświadczeń i znajomość branży doprowadziły nas do stworzenia GAM3RS_X, dzięki któremu jesteśmy w stanie dostarczać markom profesjonalne i innowacyjne rozwiązania z obszaru cyfrowej rywalizacji, crossując świat realny z wirtualnym. Naszym celem jest stałe budowanie świadomości, że gaming to obszar nieograniczonych możliwości, pozbawiony barier, a odpowiednio zaimplementowany w strategie marketingowe pozycjonuje marki jako nowoczesne. W GAM3RS_X bawimy się esportem i formatujemy gaming na nowo, a ja mocno wierzę w team, który będzie tworzyć te niezapomniane projekty łączące lifestyle z gamingiem i esportem! – przyznała Karolina Diakowska, Managing Director w GAM3RS_X.