Gracze Doty 2 w reklamach prezerwatyw

I tak właśnie jest w tym wypadku. Oto bowiem chińska LGD Gaming ogłosiła nawiązanie współpracy z firmą Jissbon, czyli rodzimą marką prezerwatyw. W efekcie powstało specjalne opakowanie męskich środków antykoncepcyjnych, na którym obecne są obie marki. Ponadto w całą kampanię prowadzoną za pośrednictwem platformy e-commerce Taobao zaangażowani zostali zawodnicy dywizji Dota 2 występujący na co dzień pod nazwą PSG.LGD. To właśnie wizerunki Wanga "Ame" Chunyu i spółki, którzy w ubiegłym roku zajęli drugie miejsce podczas The International, znaleźć możemy na grafikach oraz materiałach znajdujących się na wspomnianej stronie internetowej.

Finansowe warunki owej kooperacji nie są znane. Nie wiadomo także, czy działania z Jissbon ograniczać się będą tylko do sekcji prowadzonej wspólnie z Paris Saint-Germain, czy też zostaną rozszerzone na dywizję League of Legends LGD, która na co dzień rywalizuje w prestiżowej League of Legends Pro League. Tak czy inaczej, producent prezerwatyw dołączył do naprawdę znaczącego grona partnerów chińskiej organizacji, w którym znajdują się również takie firmy, jak zajmujący się hazardem online Betway, odpowiedzialne za gamingowy sprzęt audio EPOS oraz chiński serwis streamingowy Douyu.