Bohaterowie

Usprawnienia dotknęły aż trzynastu herosów, którzy już od dziś będą mogli czerpać z dodanych im buffów. Szczególnie pozytywne odczucia mogą mieć fanatycy Ezreala czy też Kassadina. Reszta postaci otrzymała raczej pomniejsze modyfikacje. Riot Games zdecydowanie mniej maczał palców w osłabieniach, gdyż zmniejszenie statystyk dopadło jedynie Jinx, Xayah oraz Sorakę. Najważniejsze natomiast zostawiliśmy na koniec, bowiem najistotniejsze transformacje dotyczą wspomnianego już wcześniej Wielkiego Generała Noxusu. Całość dopełniła również reforma Kai'Sy, która została nieco bardziej ukierunkowana w stronę obrażeń niebazujących na swoim W.

Wzmocnienia

  • Bard
    • Zew Wędrowca (Bierna)
      • Zwiększone obrażenia magiczne przy ataku: z 30 pkt (+12 pkt za każde 5 dzwonków oraz +30% mocy umiejętności) do 35 pkt (+14 pkt za każde 5 dzwonków oraz +30% mocy umiejętności)
    • Ołtarz Opiekuna (W)
      • Zwiększone leczenie: z 55-215 do 60-240 pkt
  • Ezreal
    • Celna Salwa (R)
      • Zmniejszony czas odnowienia: z 120 na wszystkich poziomach do 120-90 sekund
  • Fiddlesticks
    • Obfite Żniwa (W)
      • Zwiększona odsetek leczenia przeciwko bohaterom: z 30-50% do 30-70%
  • Jhin
    • Zabójczy Rozkwit (W)
      • Zwiększono czas działania unieruchomienia: z 1-2 sekund do 1,25-2,25 sekund
      • Usunięto zmniejszenie obrażeń przeciwko potworom
    • Ująć Widownię (E)
      • Zmniejszono czas odnowienia: z 28-16 sekund do 24-14 sekund
      • Usunięto zmniejszenie obrażeń zadawanych przez pierwszą Lotosową Pułapkę
  • Kassadin
    • Sfera Nicości (Q)
      • Zwiększona wartość tarczy: z 40-160 pkt i 30% mocy umiejętności do 60-180 pkt i 40% mocy umiejętności
    • Puls Mocy (E)
      • Zwiększone skalowanie obrażeń magicznych: z 80% mocy umiejętności do 85% mocy umiejętności
  • Mordekaiser
    • Nadejście Ciemności (Bierna)
      • Zwiększone skalowanie dodatkowej prędkości ruchu: z 3% na wszystkich poziomach do 3/6/9% na poziomach 1/6/11
  • Poppy
    • Niezłomna postawa (W)
      • Zmniejszono czas odnowienia: z 24-16 do 20-12 sekund
    • Osąd Strażniczki (R)
      • Zwiększono czas działania nienaładowanego podrzucenia: z 0,75 do 1 sekundy
      • Zwiększono prędkość naładowanego pocisku: z 2000 do 2500 jednostek
      • Zwiększono odległość naładowanego odrzucenia: z 2400 do 3400 jednostek
      • Zmniejszono czas odnowienia po anulowaniu: z 30 do 15 sekund
  • Sejuani
    • Gniew Północy (Bierna)
      • Zmniejszono czas oczekiwania na Mroźyn Pancerz: z 12 do 12-6 sekund
  • Sylas
    • Przejęcie (R)
      • Zmniejszony czas odnowienia: z 100-40 do 80-30 sekund
  • Tristana
    • Podstawowe Statystyki
      • Zwiększono obrażenia na 18. poziomie: z 115,1 do 121,9 pkt
      • Zwiększono przyrost obrażeń: z 3,3 do 3,7 pkt
  • Vel'Koz
    • Rozszczepienie Plazmowe (Q)
      • Zwiększono skalowanie mocy umiejętności: z 80% do 90%
    • Wyłom Pustki (W)
      • Zwiększono skalowanie mocy umiejętności: z 15% do 20%
  • Vladimir
    • Podstawowe Statystyki
      • Zwiększony podstawowy pancerz: z 23 do 27 pkt
  • Xerath
    • Porażająca Kula (E)
      • Zwiększony czas działania ogłuszenia: z 0,5-2 do 0,75-2,25 sekund
  • Zoe
    • Gwiezdna Piłeczka (Q)
      • Zmniejszono koszt many: z 50-70 do 40-60 pkt
    • Skok Przez Portal (W)
      • Zmniejszono koszt many: z 50 do 40 pkt

Osłabienia

  • Soraka
    • Astralne Natchnienie (W)
      • Zmniejszono leczenie: z 100-240 pkt i 70% mocy umiejętności do 100-220 pkt i 65% mocy umiejętności
  • Xayah
    • Bliźniacze Sztylety (Q)
      • Zmniejszone obrażenia od każdego piórka: z 45-125 do 45-105 pkt
      • Zwiększono czas odnowienia: z 10-6 do 10-8 pkt
  • Jinx
    • Podstawowe Statystyki
      • Zmniejszona podstawowe zdrowie: z 610 do 560 pkt

Modyfikacje

  • Kai'Sa
    • Druga Skóra (Bierna)
      • Zwiększony przelicznik procentowy za każde 100 pkt mocy umiejętności do obrażeń magicznych po zużyciu ładunków plazmy: z 2,5% do 5%
    • Szperacz Pustki (W)
      • Zmniejszone skalowanie z mocy umiejętności: z 70% do 45%
    • Instynkt Zabójcy (R)
      • Zwiększone skalowanie z mocy umiejętności: z 75% do 100%
  • Swain
    • Krwiożercze Stado (Bierna)
      • Zwiększone leczenie z duszy: z 4-7% do 4-9% maksymalnego zdrowia
      • Usunięto możliwość pozyskania duszy z przyciągnięcia unieruchomionych wrogów z E
    • Ręka Śmierci (Q)
      • Zmodyfikowane obrażenia: z 55-135 pkt i 40% mocy umiejętności do 60-140 pkt i 38% mocy umiejętności
      • Zmodyfikowane obrażenia za każdy pocisk: z 8,25-47,25 pkt i 6-14% mocy umiejętności do 12-52 pkt i 8% mocy umiejętności (przy maksymalnej liczbie pocisków: z 88-324 pkt i 64-96% mocy umiejętności do 108-348 pkt i 70% mocy umiejętności)
      • Zmniejszono czas odnowienia: z 9-3 do 7-3 sekund
      • Zmniejszono koszt many: z 65-85 do 35-65 pkt
    • Wizja Imperium (W)
      • Zmniejszono koszt many: z 70-110 do 60-80 pkt
      • Dodano sygnały W wskazują na czacie drużynowym listę przeciwników w zasięgu
    • Nigdyruch (E)
      • Dodano możliwość przyciągnięcia wszystkich wrogów unieruchomionych z E
      • Dodano wizję dla wszystkich trafionych celów
      • Dodano zmniejszenie czasu odnowienia E o 20% podczas R
      • Usunięto obrażenia z przyciągnięcia
    • Demoniczne Wzejście (R)
      • Zmniejszono czas odnowienia: z 120 do 100-60 sekund
      • Zmodyfikowano obrażenia od czerpania na sekundę: z 35-65 pkt i 14% mocy umiejętności do 20-60 pkt i 10% mocy umiejętności
      • Zmodyfikowano leczenie od czerpania na sekundę: z 20-40 pkt i 16% mocy umiejętności do 15-65 pkt i 25% mocy umiejętności
      • Usunięto otrzymywanie dodatkowego zdrowia
      • Usunięto czas aktywności, który teraz zależy od Demonicznej Mocy
      • Zmodyfikowano Demoniczną Moc, która od teraz zapewnia na początku 50 ładunków, zmniejszających się o 10 co sekundę. Po 5 sekundach Demonicznego Wzejścia Demoniczna Moc Swaina zmniejsza się jeszcze szybciej, o 15 ładunków na sekundę.
      • Od teraz Swain otrzymuje 20 ładunków Demonicznej Mocy na sekundę podczas czerpania z przeciwników
      • Po 2 sekundach można raz jeszcze użyć superumiejętności, jako Rozbłysk Demona. Nie zakończy on jednak działania Demonicznego Wzejścia
    • Rozbłysk Demona (R)
      • Zwiększone obrażenia: z 100-200 i 50% mocy umiejętności do 150-300 i 60% mocy umiejętności
      • Dodano spowolnienie podczas użycia Rozbłysku Demona o 60% przez 1,5 sekundy
      • Usunięto dodatkowe obrażenia zadawane przeciwnikom w zależności od wyczerpanego zdrowia

Przedmioty

Skoro tak wiele postaci otrzymało różne zmiany, to w patchu 12.8, jak można się spodziewać, nie uświadczymy ogromnej liczby zmian w przedmiotach. Otrzymaliśmy jedynie jedną, ale za to bardzo istotną, zmieniającą całkowicie możliwości związane ze Stoperem.

Osłabienia

  • Stoper
    • Usunięto możliwość zakupu Stopera, mając w ekwipunku Anioła Stróża lub Klepsydrę Zhonyi

Inne

W tym patchu pojawią się skórki z serii Zaćmienia Słońca dla Kayle, Sivir i Sejuani, oraz Księżyca dla Aatroxa i Senny. Ponadto nowe skiny otrzymają również Gangplank i Yasuo. Standardowo do gry weszły również drobniejsze usprawnienia. Pełną listę zmian w patchu 12.8 można znaleźć pod tym adresem.