– Deweloperzy oraz gracze zgadzają się – obecnie w League of Legends jest zbyt wiele obrażeń. Czasami może to być ekscytujące i dawać wiele frajdy, ale uważamy, że zwiększenie bazowych statystyk bohaterów będzie miało korzyści. Gracze będą mogli wykazać się umiejętnościami, bo dostaną więcej szans na ogranie przeciwnika – piszą twórcy.

Patch 12.10 zwiększy cztery podstawowe statystyki wszystkich postaci w grze. Będą nimi zdrowie, przyrost zdrowia co poziom, przyrost pancerza co poziom oraz przyrost odporności na magię co poziom. Sprawi to, że czempioni będą trudniejsi do wyeliminowania już od samego startu meczu. Z początku gracze będą mieli wrażenie, że zadają o wiele mniej obrażeń niż przed zmianami, a więc trzeba będzie poświęcić trochę czasu, żeby się przyzwyczaić.

Przedmioty i leczenie, nie tylko bohaterowie

Wraz z aktualizacją 12.10 zmaleje także wytrzymałość tarcz oraz efektywność efektów leczenia. Wartości w tym przypadku mają spaść o około 10 procent. W ramach balansu osłabiona zostanie Głęboka Rana. Przedmioty gwarantujące efekty przywracania zdrowia takie jak kradzież życia czy wszechwampiryzm również otrzymają lekkiego nerfa. W większości z nich wartość leczenia zmieni się o 1-2 punkty procentowe.

Modyfikacja wytrzymałości ma dotknąć także inne cele na mapie, nie tylko bohaterów. Deweloperzy oznajmili już, że na ich celowniku znajdą się m.in. Baron Nashor czy wieże. Odpowiednio wzrosną ich obrażenia dla rekompensaty za zwiększone zdrowie i odporności czempionów. Ma to spowodować, że tankowanie wież czy próba szybkiego zabicia Nashora nie będą zbyt łatwe po wprowadzeniu zmian.

Więcej informacji na temat modyfikacji zapowiedzianych na patch 12.10 można znaleźć na oficjalnej stronie League of Legends.