Jak to zwykle bywa, wraz z wprowadzeniem nowej aktualizacji, która miała ulepszyć kilka elementów CS:GO, Valve jednocześnie - choć na pewno nie specjalnie - trochę "popsuło". Gracze odkryli także kilka dodatkowych bugów. Właśnie dlatego w nocy pojawiła się aktualizacja, która miała je wyeliminować

Naprawiony został nowy system dźwięku, a właściwie dwa błędy z nim związane. Pierwszy polegał na tym, że gdy używaliśmy ustawień dla słuchawek z HRTF, system nieprawidłowo pozycjonował odgłosy, gdy patrzyliśmy w górę lub w dół. Drugi wpływał niekorzystnie na odgłosy strzałów z różnych broni, gdyż były one zniekształcane. Po obu ma już nie być śladu.

Valve postanowiło także poprawić wydajność renderowania na układach graficznych Intela i ogólną wydajność wśród użytkowników OSX-a.

Oficjalny opis najnowszego patcha możecie znaleźć tutaj.