Bluehole Inc., twórca i wydawca gry PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS (PUBG), oraz ESL, największa na świecie firma zajmująca się esportem, z przyjemnością ogłaszają turniej, który odbędzie się na największych na świecie targach gier - gamescom. Zawody gamescom PUBG Invitational Presented by Bluehole and ESL zaplanowano na 23-26 sierpnia 2017 roku w Kolonii i weźmie w nich udział osiemdziesięciu najlepszych graczy PUBG oraz influencerów.
– Od samego początku wiedzieliśmy, że sukces PUBG jest zależny od pasji, jaką tę grę obdarzy społeczność. Sukces gry chcemy uświęcić, organizując turniej, do którego zaprosimy osiemdziesięciu najlepszych zawodników z całego świata – zapowiedział Chang Han Kim, VP i Executive Producer w Bluehole Inc. – Patrzenie na to, jak szybko rośnie nasza społeczność było niezwykle satysfakcjonujące. Niecierpliwie czekamy na opinie graczy na temat tego, co czeka nas tego lata.
– Jesteśmy podekscytowani faktem, że PUBG wzmacnia swoje niesamowite in-game experience poprzez turniej lanowy na gamescomie – stwierdził Ralf Reichert, CEO ESL. – Sama gra od początku jest wielkim hitem i cieszyłem się patrząc na to, jak przeradza się w grę esportową. Z radością wyczekujemy współpracy z Bluehole podczas tego, jak i kolejnych turniejów.
Przez cztery dni podczas gamescom PUBG Invitational rywalizacja odbywać się będzie w następujących trybach: Solo mode, Duo mode i Duo FPP (First Person Perspective) i Squad mode. Zwycięstwo zdobędzie ten zawodnik, który po rozegraniu trzech gier osiągnie najlepszy rezultat ogólny.
Dzięki Bluehole od 3 sierpnia gracze będą mogli kupować przedmioty w PUBG, z których dochód przeznaczony zostanie na nagrody w turnieju gamescom PUBG Invitational oraz cele charytatywne. Pula nagród zawodów wyniesie 350 000 dolarów.
PUBG i ESL będą relacjonować wszystkie aktywności poprzez social media, dzięki czemu członkowie społeczności także będą mogli zaangażować się w zawody. Wybrani uczestnicy targów gamescom będą również mieli okazję wziąć udział w turnieju na miejscu, poznać deweloperów Bluehole i zagrać w najnowszą wersję PUBG. Więcej szczegółów na temat obecności PUBG na gamescomie ogłosimy w najbliższych tygodniach.
Wydarzenie transmitowane będzie każdego dnia od godziny 16:00 na oficjalnych kanałach PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS, na Twitchu, Facebooku, YouTubie, Mixerze i Twitterze. Zachęcamy również do obejrzenia oficjalnej zapowiedzi gamescom PUBG Invitational Presented by Bluehole i ESL tutaj.
Gra PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS została sprzedana w ponad 6 milionach kopii w cztery miesiące od startu Early Acces (23 marca 2017). Aktualnie najwyższa liczba użytkowników grających w tym samym czasie wynosi 422 618.
Po więcej informacji na temat gamescom PUBG Invitational zapraszamy na playbattlegrounds.com. Polecamy także śledzić ESL PUBG na Twitterze i Facebooku.
Media zainteresowane otrzymywaniem informacji o turnieju lub umówieniem spotkania na gamescomie proszone są o kontakt z Rebeccą Gorham poprzez e-mail [email protected].
PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS to sieciowa strzelanka z elementami survivalowymi, w której gracze lądują na wyspie o wymiarach 8 x 8 kilometrów, za której realizm odpowiada silnik Unreal Engine 4. Wszyscy gracze zaczynają bez ekwipunku i muszą walczyć o bronie, pojazdy i inne zasoby, aby przetrwać jak najdłużej.
By dowiedzieć się więcej o PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS i na bieżąco śledzić pojawiające się informacje zachęcamy do odwiedzin strony www.playbattlegrounds.com, polubienia fanpage na Facebooku i śledzenia profilu Twittera @PUBATTLEGROUNDS.
Źródło: informacja prasowa