Bluehole Inc., twórca i wydawca gry PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS (PUBG), oraz ESL, największa na świecie firma zajmująca się esportem, z przyjemnością ogłaszają turniej, który odbędzie się na największych na świecie targach gier - gamescom. Zawody gamescom PUBG Invitational Presented by Bluehole and ESL zaplanowano na 23-26 sierpnia 2017 roku w Kolonii i weźmie w nich udział osiemdziesięciu najlepszych graczy PUBG oraz influencerów.

Od samego początku wiedzieliśmy, że sukces PUBG jest zależny od pasji, jaką tę grę obdarzy społeczność. Sukces gry chcemy uświęcić, organizując turniej, do którego zaprosimy osiemdziesięciu najlepszych zawodników z całego świata – zapowiedział Chang Han Kim, VP i Executive Producer w Bluehole Inc. – Patrzenie na to, jak szybko rośnie nasza społeczność było niezwykle satysfakcjonujące. Niecierpliwie czekamy na opinie graczy na temat tego, co czeka nas tego lata.

Jesteśmy podekscytowani faktem, że PUBG wzmacnia swoje niesamowite in-game experience poprzez turniej lanowy na gamescomie – stwierdził Ralf Reichert, CEO ESL. – Sama gra od początku jest wielkim hitem i cieszyłem się patrząc na to, jak przeradza się w grę esportową. Z radością wyczekujemy współpracy z Bluehole podczas tego, jak i kolejnych turniejów.

Przez cztery dni podczas gamescom PUBG Invitational rywalizacja odbywać się będzie w następujących trybach: Solo mode, Duo mode i Duo FPP (First Person Perspective) i Squad mode. Zwycięstwo zdobędzie ten zawodnik, który po rozegraniu trzech gier osiągnie najlepszy rezultat ogólny.

Dzięki Bluehole od 3 sierpnia gracze będą mogli kupować przedmioty w PUBG, z których dochód przeznaczony zostanie na nagrody w turnieju gamescom PUBG Invitational oraz cele charytatywne. Pula nagród zawodów wyniesie 350 000 dolarów.

PUBG i ESL będą relacjonować wszystkie aktywności poprzez social media, dzięki czemu członkowie społeczności także będą mogli zaangażować się w zawody. Wybrani uczestnicy targów gamescom będą również mieli okazję wziąć udział w turnieju na miejscu, poznać deweloperów Bluehole i zagrać w najnowszą wersję PUBG. Więcej szczegółów na temat obecności PUBG na gamescomie ogłosimy w najbliższych tygodniach.

Wydarzenie transmitowane będzie każdego dnia od godziny 16:00 na oficjalnych kanałach PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS, na Twitchu, Facebooku, YouTubie, Mixerze i Twitterze. Zachęcamy również do obejrzenia oficjalnej zapowiedzi gamescom PUBG Invitational Presented by Bluehole i ESL tutaj.

Gra PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS została sprzedana w ponad 6 milionach kopii w cztery miesiące od startu Early Acces (23 marca 2017). Aktualnie najwyższa liczba użytkowników grających w tym samym czasie wynosi 422 618.

Po więcej informacji na temat gamescom PUBG Invitational zapraszamy na playbattlegrounds.com. Polecamy także śledzić ESL PUBG na Twitterze i Facebooku.

Media zainteresowane otrzymywaniem informacji o turnieju lub umówieniem spotkania na gamescomie proszone są o kontakt z Rebeccą Gorham poprzez e-mail [email protected].

PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS to sieciowa strzelanka z elementami survivalowymi, w której gracze lądują na wyspie o wymiarach 8 x 8 kilometrów, za której realizm odpowiada silnik Unreal Engine 4. Wszyscy gracze zaczynają bez ekwipunku i muszą walczyć o bronie, pojazdy i inne zasoby, aby przetrwać jak najdłużej.

By dowiedzieć się więcej o PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS i na bieżąco śledzić pojawiające się informacje zachęcamy do odwiedzin strony www.playbattlegrounds.com, polubienia fanpage na Facebooku i śledzenia profilu Twittera @PUBATTLEGROUNDS.

Źródło: informacja prasowa