Polski oddział sieci bankowej Crédit Agricole podpisał umowę z Off-Mode, stając się tym samym głównym sponsorem organizacji założonej w Poznaniu. Logotyp banku znajdzie się na eksponowanym miejscu na koszulkach zawodników. Jak podkreślają przedstawiciele Crédit Agricole, zaangażowanie w esport ma charakter strategiczny i długofalowy, a współpraca z Off-Mode jest kontynuacją dotychczasowych działań w sferze esportu.
Organizacja powstała w marcu minionego roku i w ciągu kolejnych miesięcy zdołała wybić się do czołówki lokalnej sceny CS:GO. Crédit Agricole natomiast inwestycje w gaming esport zaczął w 2017 roku, m.in. poprzez obecność na imprezach Intel Extreme Masters i Esport Now, a także współpracując z YouTuberami, w tym z Izakiem. Jest to sposób banku, by dotrzeć do młodych klientów pasjonujących się grami.
Jak stwierdził Michał Szafrański, współwłaściciel Off-Mode, współpraca z nowym głównym sponsorem ma pozwolić na osiągnięcie celów drużyny wyznaczonych na 2018 rok, jednak nie sprecyzowano, jakie ambicje ma organizacja.