Jak donosi portal Lanxiongsports, jedna z największych światowych marek odzieżowych, jaką bez wątpienia jest Nike, po raz kolejny zamierza zainwestować w esport. Według informacji przekazanych przez chiński serwis Nike podpisało umowę na najbliższych pięć lat z największą chińską ligą LoL-a – LPL.
Zgodnie z doniesieniami Lanxiongsports amerykański producent odzieży będzie dostarczał ubrania, obuwie oraz akcesoria odzieżowe dla wszystkich zawodników, ale również komentatorów, trenerów, a nawet tłumaczy. W zamian za możliwość umieszczenia swojego logotypu oraz prawa do nazewnictwa na pięć kolejnych lat, Nike zobowiązało się do zapłaty blisko miliarda juanów, czyli w przeliczeniu około 144 milionów dolarów.
fot. lanxiongsports.com |
Na chwilę obecną nie ma oficjalnej informacji od którejkolwiek ze stron. Jeśli te doniesienia zostaną potwierdzone, będzie to już drugi przejaw aktywności Nike na esportowej scenie w ostatnim czasie. Pod koniec października amerykański producent odzieży rozpoczął współpracę z marksmanem Royal Never Give Up, Jianem "Uzim" Zi-hao.