Rodzina partnerów AGO Esports powiększyła się o kolejnego członka – do AXE, CORSAIR, LG oraz Fortuny dołączyła teraz firma Van Pur S.A. będąca właścicielem browaru Łomża. Polska organizacja promować będzie bezalkoholowe produkty swojego nowego sponsora.
Współpraca AGO z marką Łomża obejmować będzie tradycyjnie szereg aktywacji na profilach społecznościowych Jastrzębi i ich podopiecznych, ale co najciekawsze organizacja zostanie partnerem merytorycznym w esportowych projektach marki, zapewniając tym samym dostęp do swoich zasobów intelektualnych i infrastrukturalnych. W ramach tych działań AGO wspierać będzie Łomżę w promowaniu właściwych postaw wśród fanów sportów elektronicznych, wspomagać amatorów oraz rozwijać branżę w Polsce, budując jednocześnie pozytywne konotacje z samą marką Łomża i jej produktami bezalkoholowymi.
– Dostrzegamy i doceniamy dynamiczny rozwój świata esportu – zupełnie nowego wymiaru szlachetnej i sportowej rywalizacji. Chcemy wspierać tę dyscyplinę, budować wiedzę na jej temat wśród szerokiej publiki oraz umożliwić wejście do esportowego świata osobom, które są odpowiednio zdeterminowane i wybrały go jako swoją drogę, dlatego postanowiliśmy nawiązać współpracę z AGO Esport, niekwestionowanym liderem pod względem oceny całościowej w tym zaplecza organizacyjnego i intelektualnego niezbędnego do realizacji celów jakie postawiła przed sobą Łomża na polskiej scenie esportowej. Doceniamy zasady fair play, wielkie emocje i ogromną pracę, jaką wykonują każdego dnia profesjonalni esportowcy. Jednocześnie rozumiemy, że jak każda dyscyplina sportowa tak esport wymaga wielu wyrzeczeń – dlatego partnerem i przewodnikiem po tym świecie została nasza Łomża 0,0%, która pozwala cieszyć się smakiem prawdziwego piwa bez konsekwencji, jakie niesie spożywanie alkoholu – tak współpracę skomentował Maciej Dymalski, wicedyrektor działu marketingu w Van Pur S.A.
AGO Esports to organizacja, której właściciele wywodzą się ze sportu tradycyjnego. Jako pierwsi w Polsce wprowadzili do drużyny pozycję performance coacha, czyli osobę odpowiedzialną za rozwój mentalny i fizyczny zawodników. Stanowisko to w AGO Esports piastuje Sebastian Krzepota. Podopieczni Jastrzębi dbają o zdrowie, regularnie uczęszczają na siłownię oraz biorą udział w wydarzeniach sportowych dlatego partnerstwo z marką Łomża, promującą w ramach współpracy z AGO piwa bezalkoholowe nie kłóci się z jej wizerunkiem. Świat esportu to świat rywalizacji. To świat twardych, ale uczciwych zasad, świat ciężkiej pracy, świat wielkich emocji, ale i świat ogromnych wyrzeczeń.
– AGO Esports docenia posunięcie firmy Van Pur S.A., zmierzające w kierunku zaktywizowania wokół idei turniejowej pod patronatem Łomża środowiska graczy amatorskich, jacy chcą wzorem swoich idoli esportowych spróbować swoich sił w prawdziwej rywalizacji. Jest nam tym bardziej miło, iż tak poważna firma jaką niewątpliwie jest Van Pur S.A. zdecydowała się wybrać AGO na partnera merytorycznego w obszarze przedmiotu ich działań. Czujemy wszyscy ekscytację związaną z możliwością poznania wielu młodych ludzi zaangażowanych w ideę esportową pod sztandarami AGO i Łomży – w ten sposób o nowej współpracy wypowiedział się prezes organizacji AGO Esports, Jakub Szumielewicz.
Łomża stała się więc drugim w Polsce producentem napojów alkoholowych zaangażowanym w świat esportu. Pod koniec zeszłego roku współpracę z marką Żywiec podjął Jarosław "pashaBiceps" Jarząbkowski, który także reklamował piwo bezalkoholowe.
Źródło: Informacja prasowa