Także branża motoryzacyjna dostrzegła potencjał tkwiący w esporcie. Stąd niedawne kolaboracje Audi z Astralis czy też Mercedes-Benz z SK Gaming. Teraz do gry weszła także Honda, która dziś oficjalnie została nowym partnerem Teamu Liquid.
– Moim pierwszym autem była zielona Honda Accord EX – dlatego też do dziś kojarzę markę Honda z bezpieczeństwem, niezawodnością i stylem, dlatego też jestem podekscytowany faktem, że te wspomnienia będą mogły odżyć dzięki rozpoczęciu oficjalnej współpracy z Teamem Liquid – przyznał w oświadczeniu współwłaściciel organizacji, Steve Arhancet. – Będziemy ściśle współdziałać z Hondą w obrębie treści, aktywności i innych elementów skierowanych bezpośrednio do fanów Teamu Liquid. Jesteśmy zaszczyceni wsparciem tak prestiżowej międzynarodowej marki, która równie mocno, jak my, wierzy w esportowy ekosystem – dodał.
Pierwsze efekty tej współpracy zobaczymy już podczas zbliżających się wielkim krokami LCS-ów, przy okazji których zaprezentowana zostanie specjalna edycja Hondy Odyssey, sygnowanej właśnie przez Team Liquid. Honda i Liquid wspólnie stworzą również sześcioodcinkową serię filmów, które dotyczyć będą podległych organizacji składów League of Legends, Fortnite i Dota 2 – każdej formacji poświęcone zostaną dwa epizody.